; 3ly goes 6: Stoflongen
dinsdag 17 augustus 2010
Vandaag weer 'n rustdag genomen. Op m'n gemakje wakker geworden, nou ja gemakje. De muggen hebben me vannacht weer goed te grazen gehad en in de gauwigheid tel ik zo al 23 flinke bulten. En ze jeuken enorm!!!

Ontbijtje op het terras met uitzicht op de bergen en een strak blauwe lucht, hmmm wat is het leven toch slecht..... Wat (werk) mail afgehandeld, paar telefoontjes en hup met Lance de zon in. Af en toe dobberen op m'n luchtbedje in het zwembad, prima te doen allemaal.
Maar zo rond het middaguur begint de verveling toe te slaan. 3Ly is compleet Zen en er moet weer wat gebeuren. Mams weet altijd raad, die heeft wel 'n klusje of 10 op voorraad. Gekozen wordt voor het afschuren van 1 van de vele luiken die hier aan het huis hangen. De verf moet door het fantastische, warme, heerlijke zonnige klimaat ( ooo sorry, thuisblijvers, bij jullie is het nu herfst, ochhh wat vervelend, gna gna haha) regelmatig even opnieuw in de verf gezet. Maar eerst dus de oude laag eraf. Niet veel later zie ik eruit als de vrouwelijke versie van de Hulk, helemaal groen.


Nog heel wat luiken te gaan...

Tijdens dat schuren heb je dan tijd om je zonden weer eens te overdenken. Nou daar was ik zo klaar mee, dus maar weer eens toekomstplannen maken....
Onlangs heb ik een oproep gedaan op m'n blog of ik nu wél of niet weer mee zal gaan doen aan de AD6. Mijn dilemma ligt meer in het feit dat ik ervan overtuigd ben dat nieuwe mensen weer meer nieuwe kanalen kunnen aanboren voor sponsoring, dus voor geld. En daar is het toch feitelijk om te doen. Met andere woorden. Kan ik mezelf volgend jaar wel overtreffen?

Gisterochtend om 6 uur moesten mam en Theo al vroeg uit de veren om weer 'n chemootje te gaan halen voor Theo in het ziekenhuis in Toulouse. Een hele dag zijn ze er zoet mee en gelukkig heeft Theo er niet veel lichamelijke last van. Maar leuk is anders.
En gisteravond heb ik naar tv gekeken. En daar heb ik Basje weer gezien. Hoe hij vecht tegen kanker, moed blijft houden en doorvecht. En toen wist ik het ineens. Er zijn nog zoveel mensen die elke dag moeten vechten tegen deze ziekte, waarom zal ik dan stoppen ?? Is dat geld mijn enige blokkade ? Dan zit er dus maar 1 ding op. M'n stinkende best gaan doen om mezelf te overtreffen. En dat soort dingen besluit je dan tijdens een middagje luiken schuren in Zuid Frankrijk, hahaha.

Als ik goed geïnformeerd ben wil niemand uit mijn team van dit jaar nog 'n keer meedoen, dus ga ik een nieuw team formeren. En er zijn al wat gegadigden in de afgelopen weken, dus dat komt helemaal goed. Binnenkort meer hierover.

Morgen weer 'n fietsdag, a demain et bon nuit.

2 reacties:

patrick zei

Wat een goed idee .... doorgaan met de AD6 en die luiken schuren voor je moeders.
En ja blond blond blond staat je goed .... we schrijven inderdaad nog steeds op de blogjes.
Maar het is je vergeven.

Groetjes vanuit een zonnig (!!!) Drachten

marieke zei

Daadkrachtig besluit.
Chapeau.


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.