; 3ly goes 6: Feest !!
zaterdag 28 augustus 2010

Vandaag is het 1 jaar geleden dat ik met dit blog begonnen ben. Als reden de start van mijn voornemen om aan de AD6 2010 mee te gaan doen. Inmiddels zijn we dus 1 jaar verder, héb ik meegedaan en veel heel veel meegemaakt. De eerste jaargang van dit blog is inmiddels in kleine kring in boekvorm verschenen. Benieuwd wat er met jaargang 2 gaat gebeuren.....
In elk geval dus weer 'n deelname aan de AD6 2011 met een nieuw team, spannend allemaal en binnenkort meer hierover.

Net de auto ingepakt, koffertjes staan er weer in, fietsen zitten er weer op, vannacht begin ik samen met m'n vriendinnetje Monique aan de terugreis. Vandaag een relaxte dag gehad met het bezoek aan 'n markt in Lodève, en zonnen tot de laatste straal achter het huis verdwenen was. Vanmorgen vroeg hadden we nog even het nobele plan om 'n laatste beklimming én afdaling naar het marktje te maken. Maar er stond sinds vannacht zoveel en harde wind dat ik bang was dat ik met m'n hoge velgen zo het ravijn ingeblazen zou worden. Vannacht voelde ik zelfs de spetters van het zwembadwater mijn slaapkamer inwaaien. Ik dacht wat ze in NL kunnen met dat wateroverlast gedoe, dat kan ik beter :-)

Gisteren zijn de dametjes overigens nog wel aktief geweest. Om 8 uur stonden we onwennig naast ons bed, beetje dromerig te kijken wat we ook al weer gingen doen op zo'n vroeg tijdstip. Oja... we gingen fietsen, voordat het bloedheet zou worden. Met de auto naar het meer van Salagou waar we van de week al geweest waren. Nu om er omheen te fietsen.

Een echte aanrader, allen Kubus vond het minder, want er was toch zeker een km of 4 onverhard bij. Hij heeft z'n vuurdoop als MTB fiets nu ook gehad. Het hele ritje was 'n kleine 40 km. We begonnen met 23 graden maar al gauw liepen de temperaturen weer op tot 43. Blij dus dat we maar zo'n kort ritje hadden gedaan. Veel ohhsss en ahhhs kunnen produceren bij het prachtige uitzicht en toen snel weer naar het zwembad.

overal langs de weg werden namen met kiezels op de hellingen "geschreven"
prachtige flora en fauna onderweg

's Avonds mams  en Theo getrakteerd voor hun gastvrijheid op 'n heus diner in Chateau de Lunas met fantastisch mooie opgemaakt borden, en het smaakte ook nog lekker.

de voorgerechtjes

En nu zit het er dus op. Zo nog even een paar uurtjes slapen en straks naar ons kikkerlandje terug. Ik heb aan iedereen beloofd om de zon mee te brengen dus die ga ik zo nog even inpakken.
Vriendjes en vriendinnetjes, 3ly is coming home, maak je borst maar nat!!

2 reacties:

patrick zei

Dat nat maken zal wel lukken ..... water genoeg. Vanmiddag tijdens een fietstocht mijn borst weer genoeg nat gemaakt ..... en weer niet van het zweet ( al zal dat er ook wel bij hebben gezeten).

En wat kan een jaar inderdaad snel voorbij gaan. We hebben de afgelopen weken weer genoten van je avontuur en wensen je veel succes met de terugreis.

Anoniem zei

Hi Amber
Van harte gefeliciteerd met je jarige blog.
Als je in een jaar tijd ruim 24.000 keer (!) gevolgd wordt, moet je toch wel een beetje leuk kunnen schrijven........ :-)

Goede reis terug !
PS
jammer, dat je de koffer met goed weer vergeten bent, het gaat nu een week langer duren, voordat we daarvan kunnen genieten !

John

Word mijn sponsor!

klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58

Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,

About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.