; 3ly goes 6: Niet alle mannen zijn klootzakken!
vrijdag 26 maart 2010
Wat heeft dit nu weer met fietsen te maken hoor ik je denken...... Niks! En ook weer alles!

Ik heb al veel geluk gehad in mijn leven op allerlei gebied, m'n gezondheid is toppie in orde, m'n paps en mams zijn nog in leven, ik heb veel lieve en dierbare vrienden en vriendinnen, financieel gaat 't me prima, ben in het bezit van 'n mooi huis, heb de allerliefste hond van de wereld, ben altijd van de ene in de andere baan gerold, het lijkt soms alsof alles me komt aanwaaien.... Ok in de liefde ben ik wat minder succesvol, ik heb een gave om voor de verkeerde mannen te vallen. Hierdoor betrapte ik mezelf af en toe op het gevoel dat mannen klootzakken zijn. Maar inmiddels weet ik dat er ook heus wel lieve mannen zijn....

Vandaag heb ik toch zeker 3 mannen bezig gehouden met het zoeken naar 'n geschikte race fiets voor 3Ly. Zo schattig om te zien, op de Twitter, hoe ze berichten met elkaar uitwisselen over wat nu het meest geschikt is om te kopen, wordt het een triple, een Compact met 11-28 achter. Of de discussie : " Het is wel zo dat je met een triple maar 1 kleinere versnelling hebt met 21-24-28 achter nl alleen de 30x28. Lastige keuze!" Ik begrijp er werkelijk geen ene moer van en morgen ga ik maar eens kijken welke kleur ik 't leukste vind, want dát houdt mij dan weer bezig :-)
Maar ontroerd ben ik wel als ik thuisgekomen een hele excelsheet in m'n inbox vind met vele modellen en mogelijkheden. Geweldig dat Ton dit allemaal voor me heeft uitgezocht.

Terwijl de heren zich druk hebben gemaakt over het merk en type fiets, zat ik vandaag op een benefiet seminar van AD6 goeroe Coen. De opbrengst van deze dag gaat weer naar de AD6 en ondertussen leer ik iets over Grensverleggend Leiderschap. Nou 2 vliegen in 1 klap dacht ik, da's altijd winst!

Ik kan uit mijn levenservaring op het gebied van mislukte relaties en het hoe en waarom hiervan heel goed advies geven aan anderen hoe je je hart moet volgen, keuzes moet maken, etc etc.
Maar als je dan de opdracht krijgt om uit te zoeken wat jouw ultieme droom is, wordt het toch wat stiller in mijn bovenkamer. Ik vond 't dan ook een lastige, vermoeiende, maar ook uiterst boeiende dag. Mijn werk houdt in februari 2012 op te bestaan om de dood eenvoudige reden dat mijn baas de deur dan dichttrekt en in de USA gaan wonen / rentenieren. Hierdoor is mijn werkomgeving weinig inspirerend meer, we zijn immers aan het afbouwen.
Omdat ik Coen al een paar keer heb horen spreken en daarvan onder de indruk was had ik besloten dat een dagje inspiratie goed voor me zou zijn. In de hoop dat het me rust zou geven...Nou bedankt Coen !! Ik ben nu nóg onrustiger.

Ontroerd was ik wel over de verhalen die ik vandaag allemaal heb gehoord, de beweegredenen van iedereen om mee te doen aan deze dag. Jaloers op de vrouw van de man die vertelde dat zijn trouwdag de mooiste dag in zijn herinnering was. Mijn mooiste dag ? De laatste wedstrijddag met mijn (jacht)hond. De dag waarop alles klopte, waarop we een 2-eenheid waren. En ja, als Coen de dag dan afsluit met de muziek die ik in gedachten had toen ik te horen kreeg dan mijn lieve hond botkanker had...., wat inmiddels gelukkig herzien is en artrose blijkt te zijn, ja dan krijg je 3Ly in tranen. En dan voel ik me ook wel 'n beetje een muts.... :-)


Er waren wel 3 uitkomsten vandaag;
  1. Ik ga niet langer lijdzaam toezien hoe mijn baan in febr 2012 stopt, ik ga aktief bedenken wat ik wil en voor die tijd al stappen ondernemen. Aktie dus!
  2. Ik ga niet proberen om 6 x die Alpe d' Huez op te fietsen, ik GA HET DOEN!
  3. Ik heb ze (weer) gezien vandaag. Ze bestaan; lieve, attente, gevoelige mannen!
Er staat weer 'n mooi weekend voor de deur. Morgen eerst weer bazen en hondjes bijbrengen hoe ze 'n goede combinatie worden in de jacht. Daarna kwijlen bij Bike2Build en me laten voorlichten over 'n nieuwe race fiets. En zondag een Twitter/Blog ride met allemaal nieuwe mensen, voornamelijk mannen denk ik, but hey, it's a man's world dat fietsen, and I'm lovin it !!!

2 reacties:

Rob Sanders zei

Respect van een lieve man :-)

Marieke zei

Leuk, een nieuwe fiets!
Kunnen we het er zondag eens over hebben, tussen de rest van de mannen inderdaad.


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.