; 3ly goes 6: Mallorca 3e dag
maandag 8 maart 2010
Gisteren kwam 't even niet van bloggen... redenen: Johan heeft het bloggen uitgevonden, begint langzaam verslaafd te raken en heeft, als enige, geen laptop bij zich... gevolg, hij zit voortdurend op mijn MacBook... En Rob probeert ook aan zijn verslaving vast te houden... hyves... is elke dag mega veel foto's aan het uploaden naar onze hyves pagina, waarbij hij het complete wifi netwerk van het hotel platlegt :-).


Ik had vanmorgen toch al zo'n slordige 240km in de benen en die begon ik ook behoorlijk te voelen. We vertrokken nu met een grote groep van de JDR organisatie met 16 mannen en joepie ook nog 'n vrouw erbij ! Maar deze dame bleek ook mega goede benen te hebben... Omdat ik nog 4 dagen met deze groep mee moet heb ik voor de shortcut van 75km gekozen. Er stond onwijs veel wind vandaag en ik dacht kom, laat ik er eens een beroepskeuze dag van maken en rond 2 uur in het hotel gaan kijken of ik misschien later als ik groot ben, iets met bejaarden wil gaan doen :-)
Maar zoals zoveel in 3Ly d'r leven, liep niet alles volgens planning, ben ik in de kroeg van Frankie en Carmen blijven hangen en hebben we met z'n allen naar Parijs-Nice zitten kijken, nou ok, ik meer liggen. Ook gezellig !






in de kroeg bij Frank en Carmen tv kijken.

En verder.... heeft 3Ly het zwaar met al die mannen hier op Mallorca. Kijk ik wil 'n stoer wijfie zijn en meefietsen met de mannen, maar dat is zwaarder dan ik had gedacht. Spinnen is toch heel iets anders dan de "bergjes" op Mallorca opknallen. Gelukkig kan ik straks die Alpe d' Huez op mijn eigen tempo doen, maar tot die tijd is het veel trainen met de boys. Maar je hoort mij niet klagen hoor. Ze zijn onwijs lief voor me. Af en toe 'n duwtje de berg op, altijd op me wachten, een complimentje hier en daar, ik kom de week wel door :-)
Al heb ik wel 't gevoel dat ik er straks uit ga zien als Schwartsenneckert, met mega gespierde benen!!

Het eten in het hotel is niet super, alles smaakt eigenlijk een beetje hetzelfde. Het geeft me een dejá-vu van m'n tijd op kostschool, stoommaaltijden... Word ik regelmatig wakker gehouden door rumoerige bejaarden in het hotel, is de wifi bijna net zo traag als de hotelgasten, is het geen strand of terrasjes weer, heb ik nog geen leuke Spanjaard gezien, wel sjans met 'n Spaanse bar-dame, mis ik m'n hondje en m'n vriendinnetjes, en heb ik vandaag voor 't eerst zweetdruppels aan m'n neus gehad van de inspanning. Maar verder....... heb ik 't onwijs naar m'n zin en mag 't nog wel weken duren dat trainen hier. En het mooie is, terwijl ik hier fiets, komen de donaties toch gewoon binnen, nou als dat niet gaaf is.
Over 'n half uurtje moeten we de (vr)eetschuur weer in, dus ik ga me maar eens beneden in de lobby laten zien. Kijken of Johan al een blog in z'n hoofd heeft voor na het eten.

Adios amigo's tot morgen.

ps: Teun, zonder jouw sportdrank van de Vitamine Store was ik al 3x afgehaakt hoor, onwijs lekker drankje en ik voel me daarna als het meisje van Danoontje - Powerrrrrrr

ps2: voor een andere invalshoek van onze fietsbelevenissen check : Ton, Johan, Rob's blog.

2 reacties:

Carbonfire zei

Leuk om allemaal te lezen. Ook bij de andere 3 bloggers. Ben benieuwd welke ritten / bestemmingen er nog op het menu staan.
Ben je Mallorcees Rafael Nadal nog niet tegen gekomen?

Marja zei

Mis jou ook vriendinnetje. Kom op nog een dagje powerrrrrr en dan mag je weer ff chillen. Dikke dikke kus Mar


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.