; 3ly goes 6: Kleine wereld
zondag 14 maart 2010
Zo rij je nog op de boulevard van Playa de Palma en binnen 24 uur op de boulevard van Bergen aan Zee....


Vrijdagochtend was er zowaar 'n flauw zonnetje op Mallorca en heb ik met mijn 3 mannen nog even zo'n 75 km weggetrapt. Leuke constatering was dat de heuvels waar ik op mijn eerste dag nog onwijs veel moeite mee had, me nu bijna simpel afgingen. Trainen lijkt dus te helpen :-)



(geluid zacht zetten i.v.m. rij-wind)


Eind van de middag werden we weer opgehaald door het busje en naar het vliegveld gebracht. 's Avonds rond 'n uurtje of 10 stonden we weer in de huiskamer van de familie Sosef in Pijnacker.
Al m'n doelen zijn bereikt de afgelopen week, veel km's gemaakt, leren eten/drinken op de fiets, veel gelachen en vooral genoten. Die zon heb ik er maar bijgedacht. Het was zonnig in m'n hart en da's toch 't belangrijkste! Guys bedankt en ik vond 't zeker voor herhaling vatbaar.

Op de terugweg naar huis las ik op de Twitter een paar desperate oproepen van Dave die zin had om zaterdag te fietsen, en dit graag in het gezelschap van andere AD6ers wilde doen. Na wat overleg met Ton hebben wij ons " opgeofferd" :-) We werden daarvoor wel getrakteerd op heerlijke pannenkoeken vooraf en 'n uiensoepje na afloop.

Stuur mij 1 rondje om de kerk en ik rij 6x lek. Ditmaal ben ik achter Dave aangescheurd over hobbelpaden, klinkers, kinderkopjes, schelpenpaden, golfbrekers en grindpaden in de duinen van Schoorl en niet 1x lek gereden. Ik snap er niks van. Ik ben nog niet echt een geoefend (race)fietser en al helemaal geen groepsfietserervaringdeskundige. Inmiddels heb ik dit fenomeen een paar keer mee mogen maken met gruppeleiter Johan.
Johan heeft waarschijnlijk een lichte vorm van beginnende doofheid, of hij hoort zichzelf gewoon erg graag, want met mega veel decibels maakt hij je duidelijk welke kant we opgaan of wanneer er gevaar op de route is : RECHTS !!! LINKS !!!! TEGEN !!! PAALTJE!!! HOBBELS!!!!
Zo niet mijn gruppeleiter van gisteren, Dave. Het was goed opletten en voortdurend een verrassing waar hij links, rechts danwel rechtdoor ging. Je blijft er wel lekker wakker van, dat dan weer wel. En het moet gezegd worden, hij heeft ons (Ton en mij) prachtige stukken van Noord Holland laten zien.
Eén ding is me zeker bijgebleven. Op zijn AD6 jack stond reclame op zijn rug. Midden op zijn rug stond VITAAL. En dat is 1 ding wat zeker is. Dave kan dan al 3x behandeld zijn voor Non-Hodgkin. Hij reed gisteren de sterren van de hemel en al wat ik zag was 'n mega goede sportman, waarvoor mijn bewondering. En de gedachte die door mijn hoofd ging was.... Theo, er is hoop, zet 'm op !!!

Zaterdagavond heb ik Crady weer opgehaald van haar logeeradres, alwaar zij zich keurig heeft gedragen. Heerlijk om zo enthousiast begroet te worden. Ik heb haar gemist en zo te zien zij mij ook!!! Het gaat heel goed met haar. Ze loopt niet kreupel, zit niet meer aan de pillen. Dus ik heb goede hoop dat we morgen op de controlebeurt te horen krijgen dat het óf niet zo hard gaat met de kanker, óf dat er een wonder is geschied....... Morgen zullen we 't horen.
Theo gaat morgen ook voor 'n algehele check up naar 't ziekenhuis. Een belangrijke dag dus in de familie!

Ik heb nog 'n minder leuke souvenir meegenomen van Mallorca.... een flink ontstoken keel met witte paddo's en een kop vol snot. Op tijd naar m'n bedje dus vanavond.

Trustehhh.


2 reacties:

Ton zei

Leuk gedaan Amber die laatste filmpjes en foto's! En nu lekker uitzieken!

Seb zei

goed bezig zeg! En die tempo!!!


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.