; 3ly goes 6: Nieuwe fiets!! - ? -
maandag 26 juli 2010

Ja joh, hij was vies, bandjes begonnen te verslijten na kleine 2500km, ketting smerig, versnellingen afstellen. nou ja dan ruil ik 'm maar in ........ Nee hoor. Ton is ook na de AD6 doorgegaan met het mecanicien zijn van 3Ly en wilde met veel plezier mijn Kubus ffff onder handen nemen, terwijl ik in Moermansk was, en nu lijkt het wel alsof ik 'n nieuwe fiets heb! Helemaal super, hij schakelt weer als 'n zonnetje.
Oja, ik heb na 't vele commentaar ook het originele zadel er weer op laten zetten. Mijn billen en het zadel moeten nog wat beter vriendjes worden.... maar dat gaat wel lukken denk ik.... kwestie van veulll fietsen :-)

Gisteren heb ik wel weer een goede poging gedaan om 'm lekker vies te maken. Samen met Ton een rondje van 63 km gedaan over natte fietspaden van 'n eerder buitje en de laatste km kregen we ook nog even 'n bui over ons heen. Omdat ik snode plannen heb om met de ronde van Nootdorp mee te gaan doen was mijn verzoek aan Ton om eens te kijken hoe lang ik het vol kon houden om op 'n flink tempo door te kachelen. Zo gezegd zo gedaan. Maar ik kan je vertellen, dat valt niet mee als je voortdurend in de slip stream zit en water in je gezicht gespat krijgt. Het duurde dan ook niet lang of ik zag eruit als 'n Dalmatiër.... Maarrrr het kachelen achter de brede rug van Ton ging prima. Voor het verslag van mijn "coach" zie zijn site.

Bij thuiskomst had Ton nog een verrassing in petto.......... Hij had alle ingrediënten meegenomen om een paar heerlijke tomaten-brie-gerookte kip-sandwiches te maken, hmmmm. Toch handig als je vrienden je een beetje gaan kennen en weten waar mijn zwakte punten liggen. Voornamelijk bij die lege koelkast...... Verder niets dan pluspunten uiteraard :-)

Zaterdagmiddag had ik aan 1 smsje naar Rob & Petra ook al genoeg. Met mijn vraag of ik al een demo kon krijgen van Rob's nieuwe Ipad, kwam meteen het antwoord, ja hoor kom vanavond maar, dan kan je mee eten.
Marja, Monique, Marion en Irene weten altijd op 't juiste moment een sms of belletje te sturen hoe het gaat in m'n upppie, telepathie of gewoon schatten van vriendinnnen? Mams is fff weekje in het land, ook altijd fijn. En zondagmiddag had ik 'n afspraak bij Dorine en Mark en die bedachten dat een bbq ook wel fijn zou zijn voor 3Ly. Zo ben ik dus al fietsend en etend het weekend goed doorgekomen door m'n lieve vriendjes en vriendinnetjes. 3Ly gaat 't wel redden. Vanavond maar eens kijken of ik die Kubus weer lekker vies kan maken.

2 reacties:

Ries zei

He 3ly, laat je niet gek maken hoor, gewoon met het zadel rijden waarmee je het beste vriendjes bent. Je bent zelf al mooi genoeg !!

Carbonfire zei

Na 'm schoon gemaakt te hebben, was Ton ook de eerste die 'm weer smerig mocht maken. Wel zo eerlijk!


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.