; 3ly goes 6: Eerste keer
zondag 11 juli 2010
Het was de week van de eerste keer...

Eerste keer naar m'n werk zonder Crady. Eerste keer lesgeven aan jachthonden en baasjes zonder Crady. Eerste keer weer fietsen met m'n fietsmaatjes zonder Crady. Het valt allemaal niet mee, maar with a little help from my friends heb ik de week goed doorstaan.

Er werd ook weer gefietst. Maandag met de boys van de Kippen. En het ging weer hard, maar erg goed en lekker. Dinsdag hadden Ireentje en ik geen zin, voetbal kijken was wat de klok sloeg.
Vrijdag heb ik nog 'n rondje met Ton Capelle/Gouda/Vlist/Capelle gedaan. Een werkelijk prachtige omgeving, waar ik helaas niet echt van kon genieten omdat ik weer eens slecht voor mezelf gezorgd had de afgelopen week. Presteren op 'n bakkie yoghurt schijnt niet te lukken. Maar gelukkig had Ton een energie reep bij zich en daarna kon ik toch nog 25km in zijn wiel plakken en met een gangetje van 30km p/u net voor het donker in Capelle aankomen.

Gisteren heb ik besloten dat ik begin augustus aan de ronde van Nootdorp mee wil doen. Dat is dan ook de eerste keer dat ik mee ga doen aan 'n "wedstrijd". In september is er ook nog 'n tijdrit van de Kippen en ook daar wil ik aan mee gaan doen. Mooi streven om weer voor te trainen!
Verder ga ik in augustus, als ik bij m'n moeder & Theo in Zuid Frankrijk ben, meedoen met 'n Cyclo tour in Mazamet. De Jalabert Cyclo, 121 km met 2424 hoogte meters. Hij is namelijk geboren in de plaats waar mijn moeder & Theo hun verhuurhuis hebben. Soort van thuiswedstrijd. Ook leuk !! Kan mams ook eens zien hoe dat eruit ziet, dochter lief op de racefiets :-)



En komende week dus naar Rusland, Moermansk of all places, ook voor het eerst. Dus ja, je kan wel zeggen, de periode van de eerste keer is aangebroken. Ben benieuwd wat er nog meer op m'n pad gaat komen.....

3 reacties:

Marieke zei

Goed van je om weer nieuwe doelen te stellen. Mooie doelen ook! Dat zal je vast helpen.

Anoniem zei

Enquete.

Beste Amber,

Wat is dat nou weer voor soft gelul …. “Ik twijfel ……, help mij beslissen!”.
Een enquête om iemand over de streep te trekken, die niet waar maakte wat was beloofd. Zes keer zou dat bergje beklommen worden. Na 5 keer was het muntje op.
Ik zou m’n ogen uit m’n kop schamen. Hoe durf je zo’n vraag te stellen. Een enquête ….

En dat vraagt iemand, die koketteert met de lijfspreuk: “wat ik wil, kan ik …!”.
Straal dat dan ook uit!
Rectificeer per direct je e-mail. Bied je excuses aan! Natuurlijk ga je volgend jaar weer! Je maakt gewoon je karwei af!

Je laat je deelname toch niet afhangen van de vraag of er voldoende sponsorgeld binnen komt?
Wat zijn dat voor El Hamdaoui – streken.
Natuurlijk, die kanker moet de wereld uit! En dat kost geld.
En je vrienden zijn graag bereid je te sponsoren, als ze zien, dat jij “het snot voor je ogen rijdt”. Als jij alles op alles zet om dat vuiltje van afgelopen jaar weg te werken.
Vraag ze hun inzet te verdubbelen als je het deze keer wel haalt.
Dan toon je karakter!

Hein Nurks.

3Ly zei

Hahhaah lekker Nurkse Hein, dank je, je hebt me overtuigd !!


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.