; 3ly goes 6: Op de valreep goed nieuws!
donderdag 31 december 2009


Vanmorgen werd ik wakker met de heerlijke muziek van de Top 2000 in m'n oor. Niet lang daarna begon m'n Iphone gezellig te knorren..., We've got mail!!! Gelijk kijken en ja hoor, weer iemand die het belang van onze aktie heeft ingezien, een sponsor erbij. Ik voelde al, deze dag kan niet meer stuk.

Op weg naar m'n werk belt een oud hardloopvriendje van The Haque Roadrunners me op. Ik moest eerst raden wie ik aan de lijn had. Ik herkende de stem met het onmiskenbare Scheveningse accent wel, maar kon 't toch niet thuisbrengen... Blijkt het Gerard te zijn, met het fantastische nieuws dat hij me met z'n bedrijf ook gaat sponsoren. Geer, we moeten gewoon vaker afspreken, dan herken ik je stem weer uit duizenden!!

Uit Toulouse komen ook goede berichten. Theo z'n koorts is gezakt, ze zijn weer begonnen met de chemo. En vandaag mogen ze zelfs na bijna 4 weken naar huis. 2x Per week naar 't ziekenhuis voor de chemo tot maart en dan weten we of alles aangeslagen is. Nu maar duimen dat de koorts/infectie wegblijft en een verder verloop van de chemo kuur niet in de weg zal staan!

2009 zal niet in mijn herinnering blijven als 'n topjaar, het was meer een tobjaar. Maar na regen komt zonneschijn, wie geen dalen kent zal nooit de toppen bereiken en dát is nu net m'n voornemen voor 2010. Zés maal die top van de Alpe d'Huez en hopelijk ook persoonlijk hier en daar een topmoment. Aan alle nieuwe vrienden en kennissen die er in het afgelopen kwartaal zijn bijgekomen kan het in elk geval niet liggen, ik ga ervoor !!

Allemaal een hele goede jaarwisseling, al mijn huidige sponsors bedankt voor jullie giften, en iedereen een super goede gezondheid en veel liefde!

Liefs, Amber






2 reacties:

Anoniem zei

En je staat op de valreep in de nieuwe uitgave van de Fiets! Laten we hopen dat dit ook nog extra donaties oplevert.
Ik wens je een succesvol, sportief en gezond jaar ook voor je geliefden.
Ruud van Putten

3Ly zei

Hoi Ruud,
Bedankt voor je berichtje en ik was blij verrast met het artikel. Voor jou ook al wat goed is voor je in 2010.
Hartelijke groet,
Amber


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.