; 3ly goes 6: Raindrops keep falling .....
maandag 28 februari 2011
Het weekend begon op vrijdagavond met 'n sportief uurtje spinnen met mijn team en ArendJan, Nicoline en Nathan van Team Hardleers. Na deze inspanning moesten we aan de bak met 'n heuse vergadering over de spinningmarathon. Ideeën en activiteiten vlogen over tafel, het beloofd 'n feestje te worden maar er moet nog véél geregeld worden!! Te beginnen met de notulen en die liggen op mijn bordje.... 

pietsie overbelicht.. AJ, Nico, Nathan, Chris, Arthur, Ton, Ruud.

Zaterdagochtend moest ik weer lesgeven ( honden ) en het was met recht hondenweer. Ik was geheel in het rubber gehuld en toch had ik geen droge draag meer aan m'n lijf toen de trainingen erop zaten. Een uurtje ontdooien onder de douche was 't enige wat ik nog kon doen. Het plan om 's middags nog 'n rondje te gaan fietsen viel ook in het water..... Ik heb het gehouden bij wat huishoudelijk werk en zelfs koken voor m'n liefie. Ja, ja, jullie lezen deze laatste zin helemaal goed. Verliefd zijn, doet hele rare dingen met 3Ly !!!

Voor de zondag stond er een rondje van 115km met Ton en Ruud op het programma. Rond 5 uur werd ik al 'n keer wakker en hoorde de regen en wind buiten tekeer gaan. Brrrr het moest wel heel veel beter worden wilde ik me daarin begeven op de Cube. Rond half 9 was 't niet veel beter en besloot ik als supporter meer te gaan met de Restore Elite/Belofte ploeg naar Oosterhout voor de klassieker Houtselinies. Later hoorde ik dat Ton en Ruud wel op de fiets zijn gestapt en de barre tocht hebben volbracht. Het moet een avontuur zijn geweest want ik heb er al 5 sms'jes over ontvangen. Binnenkort de onthullingen op het blog van Ton

Afijn mee naar Oosterhout dus. Het regende, en het regende de hele dag, en het ging nog harder regenen en het werd kouder. Ook als supporter was het zwaar afzien. Ik had niet in de planning staan dat ik mee zou gaan en dus de verkeerde kleding / schoenen bij me. Na een uurtje had ik 8 dooie vingers, en compleet afgestorven voeten. Ik kon 't dan ook niet zo heel erg vinden dat de Restore renners bij bosjes uitvielen. Eentje (Tom Relou) hield 't nog best lang vol, maar uiteindelijk moest die ook als een bevroren verkleumde ijspop opgeven. Jammer voor de ploeg, iedereen weet weer waar hij staat, maar wel heel leuk om eens mee te maken zo'n dagje. Niet iedereen in Oosterhout vindt zo'n koers leuk, dat bleek maar weer toen 'n mevrouw bijna 6 fietsers van de weg af reedt. Ze werd op haar gedrag aangesproken door de ploegleider, en ik kan je vertellen..... daar was geen woord Frans bij.....

De dag afgesloten met uit eten, want nog 'n keer koken dat wilde ik Marc niet aan doen :-), de liefde van de man schijnt immers door de maag te gaan...., ik kan nog wat oefening gebruiken, laten we 't daarop houden.


Restore mannen maken zich klaar voor het waterballet

Beetje verzaakt dus met trainen dit weekend.... Ok, ik geef 't toe.... Maar afgelopen week wel heel braaf m'n trainingen in de Viergang afgewerkt inclusief weer 'n lesje Bodypump en voor komende week ook weer veel sportieve uitspattingen met zelfs 'n hoogte stage in Zuid Frankrijk op zowel de fiets als het snowboard. Marc en ik vertrekken woensdag of donderdag voor 'n klein weekje naar de sneeuw en even bij mams & Theo langs in de zon. 

Nu snel afsluiten en naar de Viergang voor 'n heerlijke spinningles van Rob.




4 reacties:

Anoniem zei

Je hebt echt wat gemist! Wat een geweldig goed voor de motivatie het afgelopen weekend weer! 2 dagen met totaal bijna 6uur in de regen gereden.

Lars

3Ly zei

@Lars; je bent 'n kanjer. Ik denk dat als ik wel was gegaan in m'n Cube ergens in 'n gracht had gegooid. Voor mijn motivatie zou 't juist dodelijk zijn geweest :-). Ik zou acuut overstappen op dammen of schaken :-)

Theo zei

Wat een superweekje voor de boeg! Veel plezier (maar dat zal best lukken)
Gr
Theo(Alphen)

patrick zei

Tja boontje komt om zijn eeehhh .....nat ben je in ieder geval toch geworden. Maar je mag natuurlijk ook wel eens bij je vriendje zijn. Ik heb 3 uur in de regen /mist /natte sneeuw gelopen en 2 tal uren in de regen gefietst en ik zie niet als Lars in dat mijn motivatie er beter van werd.
Succes op de latten en in de zon


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.