; 3ly goes 6: De beul uit Pijnacker
zaterdag 12 februari 2011
Gisteren ben ik naar Mallorca gevlogen, naar m'n lief, die daar al 'n weekje zit met z'n wielerploeg. De vlucht ging prima. Ik was al vroeg op Schiphol gedropt door m'n vriendinnetjes Petra en Marja. Niet getreurd ik heb me daar prima vermaakt in de winkeltjes en mezelf nog verwend met 'n mooie nieuwe handtas.



Bij het inchecken zag ik al verdacht veel kleine kinderen bij de gate staan en ik kreeg 't al benauwd. En ja, wat je vreest, dat gebeurd. Ik zat aan 2 kanten tussen baby's van 'n paar maanden. Uit voorzorg heb ik m'n Ipod op m'n oren gezet met Armin van Buuren hard door de oordopjes. Maarrrr ik moet eerlijk bekennen dat het 100% is meegevallen. Ze gaven geen kick.
Op het vliegveld stond m'n lief al op me te wachten en met de huurauto waren we snel in het hotel.

Vandaag was het de eerste dag dat ik met Marc ging fietsen. Het zweet stond op m'n rug. Want nu ging het gebeuren. Fietsen met m'n vriendje. De liefde is nog maar pril en ik moest toch 'n beetje indruk maken. En wie niet sterk is moet slim zijn, dus heb ik 'm vannacht een rot trap tegen z'n knie gegeven. Hij had al onwijs veel last van z'n rug en kon amper nog op of neer. Op die manier hoopte ik 'n beetje in z'n wiel te kunnen blijven.

Van vorig jaar kon ik me nog herinneren dat je na een paar km bij het hotel vandaan al een onwijze rot weg voor je kiezen krijgt. Een lange gestage klim. En aangezien 3Ly zo'n 20km nodig heeft om op temperatuur te komen, niet echt mijn favo route. Maar goed ik liet me niet kennen, ging lekker in 't wiel zitten van Marc en kwam wonder boven wonder best goed boven. Vorig jaar met Johan, Rob en Ton moest ik onderweg nog 3 x picknicken en kwam ik met 'n rooie boei boven, geheel buiten adem. Vandaag niet. Ik zag Marc kijken zo van.... hmmmm ik moet toch meer moeite doen om mijn wijfie er vandaag af te rijden. Hij zou voor de bidons zorgen. Dat klopt, dat had hij ook gedaan, hij was alleen vergeten om er ook iets in te doen. Zijn tactiek om mij te breken... Ik moest ruim 50km zonder drinken en eten buffelen in het wiel van m'n lief. Het zonnetje begon langzaam op temperatuur te komen en ik kreeg 't behoorlijk warm. Na zo'n 60km mocht ik dan eindelijk op een terrasje bijkomen. Heerlijk gegeten en gedronken.




Een prachtige route richting Ses Salinas en zelfs tot aan de Cap. Uiteindelijk is de gehele tocht op 115km uitgekomen en het laatste stuk terug, die gestage klim van de heenweg, is dan n heerlijk toetje. We gingen op 'n gegeven moment 56km p/u. Voor m'n sponsors heb ik ook goed werk verricht. We haalden de ene na de andere groep fietsers in en je zag ze kijken. Een snelle man en hé 'n vrouw in z'n wiel, potverdorie die kachelen ons zomaar voorbij. Mochten m'n sponsors : Arctic,Cilgro,Johntoy,PartyRentalCompany,MilieuExpress,DetaAir,QualityFloor,OBT,Telstar,KPS,Foster,LaLettre,SonDesign en de Viergang nog opdrachten krijgen op Mallorca omdat ze zo onder de indruk waren van deze superwoman, dan hoor ik 't graag!



Fietsen op Mallorca eindigen altijd 't zelfde. Bakkie doen bij Frankie, douchen, even op bed liggen, eten en dan met de ploeg in de lobby wat hangen, kaarten en bloggen.
Morgen nog 'n heerlijke dag en ik ben benieuwd waar Marc me dan naartoe brengt. Het mooiste  compliment vond ik wel dat hij voor 't eerst deze week pijn in z'n benen had, dat heb ik dan toch maar voor elkaar gekregen met al het kopwerk wat hij heeft moeten doen.  :-)







6 reacties:

Ronald van Schaik zei

Gaaf zo'n weekendje Mallorca, veel (fiets)plezier!

Anoniem zei

Vraagje.......is Marc echt zo LIEF?
Je geeft hem een schop!
Hij wil je uit het wiel rijden!
Hij zocht voor lege bidons!
Hij zorgt voor geen eten, dus een lege maag!
Onee das niet helemaal waar geen lege maag maar vliders in je buik!
Blijkbaar kun je daar dus heel goed op fietsen :-).

Lars.

3Ly zei

@Lars; ik kan je verzekeren, hij is echt lief!

Carbonfire zei

Vervelend een lief die 'vanwege zijn rugklachten nog amper op en neer kan....'
Hopelijk ging het vandaag beter en zijn jullie naar het westen gereden, want daar ligt het echte op en neer werk!

3Ly zei

@Carbonfire daarom had ik er al op OF neer ipv op EN neer van gemaakt :-).

Carbonfire zei

Uhh, nou ja, zoveel subtiliteit mag je van een wielrenner nou ook weer niet verwachten ;~)

Voor het geval jullie al in dromenland zijn: Onze Ireen Wust is zonet Wereldkampioen (schaatsen) geworden!!!


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.