; 3ly goes 6: Aktie aktie leuke akties!
dinsdag 1 februari 2011



Bij de AH in Pijnacker / Tolhek staat een prachtige statiegeldbox van Team Telstar. Verzamel dus al je lege flessen en lever ze daar in. Gooi vervolgens je bonnetje in onze box en wij zullen het bedrag overmaken aan de AD6. Doe je gewoon 2 x mee aan een goed doel. Flessen recyclen én het KWF steunen. Nou als dat geen mooie aktie is dan weet ik 't niet meer.









En mocht je denken, jemig, zo'n keck pakkie als waarin die kanjers van 3Ly en zij zelf spinnen bij de Viergang, dát wil ik ook!!! Kom dan naar de Viergang en op de 2e etage, voor de spinningzaal staat een tafel met box en inschrijfformulieren voor onze kleding. Een deel van de opbrengst gaat ook weer naar de AD6 ( zie ons teamblog voor exacte bedragen). Binnenkort plaatsen we 'n 2e en laatste bestelling en kun jij binnenkort ook helemaal de blits maken!




Het trainen schiet nog steeds niet erg op, ondanks mijn wekelijkse goede voornemens..... Vriendinnetje Monique heeft een operatie aan haar knie moeten ondergaan en kreeg te horen dat ze 6 weken op krukken moet lopen en haar ene been absoluut NIET mag belasten. Ja, en da's lastig hond uitlaten. Je krijgt er wel hele gespierde armen van, dat dan weer wel. Toch maar besloten dat hondlief Bowie paar weken bij mij blijft. Nou kan Bowie heel goed alleen thuis blijven, dus eigenlijk zou het geen excuus moeten zijn voor mijn training, maar toch..., op de 1 of andere manier kom ik niet in m'n ritme.

En als ik 't dan probeer, en me met ontzettend veel overredingskracht op zondagmiddag in de brrr kou op m'n fietsje heb gehezen. Als Remi helemaal alleen een rondje wil gaan fietsen, belt m'n lief na half uurtje op... " Ik ben gevallen, kan jij me komen halen, ik kan m'n knie niet meer bewegen...". Ik was toevallig nog rundumhauze, want ik durf niet zo ver i.v.m. lekkebandsyndroom..., of ik weet gewoon de weg niet en rij een soort rondjes om de kerk, dat kan ook. Dus maar weer naar huis... belt hij weer.
"Nou ik zit weer op de fiets en ut ken net" of ik 'm tegemoet wil komen fietsen, dan kan de ploeg door met hun training. Tuurlijk, doen we dat! Ehhh waar ben je nu. Langs de Vliet vanuit Voorschoten, ja ja...., en waar moet ik dan naartoe komen? Ohhhh ja... nou... da's goed......., tot zo.....
PaniekPaniekPaniek bij 3Ly....  Fff een hulplijn inzetten......, Ton bellen! Lieve Tonnie, ik fiets nu hier en ik moet daar ongeveer heen, hoe kom ik daar?  Met zijn engelengeduld legt Ton uit waar 3Ly heen moet met 473 herkenningspunten onderweg, dat moet lukken :-)


En ja hoor, het is gelukt. En zo kunnen we samen het laatste stukje naar Pijnacker fietsen. Trainingsresultaat voor 3Ly, 'n kleine 30km... .dat schiet dus nog steeds niet op, pffff

Vanavond maar weer eens zweten in de spinningles en morgen weer en vrijdag weer en zondag buiten, och dat klinkt nog best redelijk voor deze week.... ik doe m'n best!!!

ps: met knie en pols van m'n lief gaat 't inmiddels weer goed hoor.







1 reacties:

Anoniem zei

Het ritme gaat zo echt wel komen.
Keep the spirit high haha.

Greetz Lars


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.