; 3ly goes 6: Ritme gevonden.
woensdag 14 oktober 2009
Woensdag is altijd mijn favo dag om thuis te komen. Mijn super hulp/buuv is dan geweest. Huis schoon, bed verschoond, en de schat had ook weer een heerlijke maaltijd op m'n aanrecht achtergelaten. Een gouden wijfie !

Ik dacht meteen, vandaag ga ik 't eens anders doen. Eérst eten. Daarna een 3 kwartier in flink hoog tempo met Crady door 't bos wandelen, het eten kan dan een beetje zakken, de spieren alvast opwaren en thuis hup, op de Tacx. Zo gezegd, zo gedaan.

Anderhalf uur op de fiets gezeten. Weer 'n beetje met de instellingen zitten spelen. Ditmaal een catalyst programma op Watt % ingesteld. Eerst 'n half uurtje op 100 watt infietsen en daarna nog een uurtje op 150 watt. Het ging lekker. Armin van Buuren met Bounderies of Imagination (heb ik goede herinneringen aan) op standje 10 en fietsen maar. Heerlijk !

Ik hoop dat captain Johan snel iets kan regelen m.b.t. de sport medische keuring, dan kan ik wat gerichter gaan trainen. Eigenlijk zit ik nu maar wat te experimenteren met de Tacx en het zou fijn zijn als het ook echt zoden aan de dijk zet wat ik aan het doen ben....

Vrijdagavond gaan we het hele team eens een keer bij elkaar zien. De andere 2 dames, violistes, hebben we nog nooit gezien. Zij moeten meestal werken als de overige 4 leden vrij zijn. Maarrrr vrijdag gaat het dan toch gebeuren. Belangrijk ook, nu we zijn toegelaten met ons team, moeten er strakke plannen gemaakt worden v.w.b. de sponsoring. Er zijn zoveel aanmeldingen dat ze hebben besloten om een reserverlijst met teams aan te leggen. Lukt het de ingeschreven teams dan niet om hun verplichte sponsorbijdrage van € 10.000,= bij elkaar te krijgen, vallen ze af en komt er een reserve team. Zaak dus om onze sponsoring snel op orde te hebben !

Morgen weer 'n uurtje bodypumpen op de sportschool en daarna even naar Amstelveen. De jongens van Percossa hebben daar hun 2e optreden van dit seizoen en ik ga eens kijken of het nog steeds zo van het podium spat als ik van ze gewend ben.

Vrijdag dus weer nieuws met foto's van het HELE team :-)



En zo saai is Tacx-fietsen dus, hahhaaah, ik vind 't heerlijk!

2 reacties:

Theo zei

Hoi Amber,
weer een 'vreemde volger' erbij. leuk om je blog te lezen en een steengoede actie om Alpe d'huzes te gaan doen. Ik (wij) kregen het jammer genoeg niet voor elkaar op het werk. Sterkte met je voorbereidingen alvast!
Gr
Theo

3Ly zei

Hi Theo,

Leuk dat je me gaat "volgen". Ik zal m'n best doen leuke en sterke verhalen te schrijven...

Gr
Amber


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.