; 3ly goes 6: Opgeruimd gevoel
zondag 18 oktober 2009
Even een paar drukke dagen gehad en geen tijd om te vertellen over onze team bijeenkomst van vrijdag.

Helaas heeft Rob de dames Ilona en Inge nog steeds niet gezien. Hij was op tijd in de Viergang, maar de dames hebben via een bijzondere toeristische route Pijnacker aangedaan (vanuit Amsterdam via Bleiswijk...., heeel bijzonder, hahaha). Rob moest helaas rond 19uur weg naar 'n etentje. Maarrr Rob, ik kan je vertellen het zijn 2 kanjers van meiden. Het klikte meteen met de rest. We hebben heerlijk zitten brainen over sponsorakties, trainingen, wat voor fiets heb jij en hoeveel vesnellingen, kortom lekkere prietpraat maar ook serieus want dat sponsor bedrag MOET snel bij elkaar komen. Er zijn al wat leuke ideeën ter tafel gekomen en in de komende weken zullen we er al een paar ten uitvoer gaan brengen.

We hadden de barkeeper gevraagd een foto van ons team, exclusief Rob dan, te maken. Ik denk dat hij een beginnende vorm van parkinson heeft, of zo zenuwachtig werd van 5 vrolijke, enthousiaste fietsgekken voor hem. De foto's die hij heeft gemaakt waren namelijk niet een beetje bewogen! Het waren vlekken van licht. Het leek wel of we voor een lach spiegel stonden, met van die langgerekte gezichten. Afijn, niet voor publicatie geschikt dus. Die houden jullie tegoed.

In eerste instantie zou de deelnemersbijeenkomst van de Alpe d'HuZes op 7 november zijn. Nu hebben ze het plots verzet naar 14 november. Net het weekend wat wij al geboekt hadden om naar Zuid Limburg te gaan trainen.
Besloten is dat Hans in z'n uppie naar de deelnemersbijeenkomst gaat om ons hele team te vertegenwoordigen. Ilona en Inge konden al niet mee. Blijft dat ik dus met Johan en Rob de Limburgse heuvels onveilig ga maken en als tolk op mag treden. Ik heb namelijk zo'n 15 jaar in Limboland gewoond en kan zonder problemen nog vloeiend Limboos praten, altijd handig op je cv :-)

Vanwaar dan de titel van dit blog..
Ik stond vanmorgen op met energie voor 10. Dat kwam goed uit want ik moest eerst om 9 uur de puppy groep lesgeven en daarna de beginners ( zie voor details m'n andere blog, mocht je interesse hebben - http://flatcoat-crady.blogspot.com/)

Thuis gekomen moest ik ook nog even trainen met mijn eigen hond, want dinsdag hebben we nog een wedstrijd hier in de buurt. Al wandelend in het bos had ik mij voorgenomen om daarna de Tacx weer aan te zetten en een mooie tocht van anderhalf uur te rijden in de Ronde van Vlaanderen. Heerlijk !


Ronde van Vlaanderen, Kassei- en heuvelklassieker, van dat hobbelen merk je gelukkig niet veel op je Tacx :-)

Eerst 'n half uurtje infietsen op 100 watt. En toen 30km van de eerste km's van de ronde. Leuk stukje trouwens, van alles wat. Vlak, stijgend tot ruim 12% en ook weer lekker dalen. Ik wilde 'n uurtje fietsen en het resultaat was :

Gem. snelheid 28 km
Max. snelheid 51 km
Gem. watt 165
Max. watt 242
Gem. Rpm 91
Max. Rpm 144
Gem. hart 166
Max. hart 196
totaal kcal 1084

Op de vlakke stukken heb ik m'n best gedaan om zo'n 32 km p/u aan te houden. Dit ging prima. Zo moet ik toch binnenkort wel 'n keer met de échte mannen de straat op kunnen voor 'n lekkere tocht, bij mooi weer, uiteraard :-)

Nog een raar dingetje... m'n rechter arm was bijna droog, terwijl m'n linker arm drijfnat was van het zweten. Aan die kant lag onder m'n pols en elleboog ook 'n hele plas op de grond... Er stond nergens een raam open of zo. Raarrrr!

Daarna was er nóg meer energie over. Normaal gesproken ga ik bij zo'n aanval stil in een hoekje zitten tot het over is. Vandaag vond ik het tijd worden om er eens gebruik van te maken.

Met al dat fietsen is m'n fiets-garderobe ook steeds groter geworden en het werd tijd een kast op te ruimen en opnieuw in te richten.
Ook liep ik al lang met het idee om eens wat inhoud van foto lijstjes hier in huis te vervangen voor andere recentere beelden. Zo gezegd zo gedaan. Printer aan, beetje knippen / plakken et voilá een heel ander beeld in huis. Lekker, zo'n opruim/opschoon dag. Nu maar hopen dat dat opgeruimde gevoel ook doorwerkt in m'n hoofd/hart, de tijd zal 't leren. Ik kan in elk geval met een goed gevoel aan 'n nieuwe week beginnen. Een week die weer boordevol staat van leuke dingen. Ik heb er zin in !!

2 reacties:

Ton zei

Leuk, zo'n virtuele ronde van Vlaanderen. Nu moeten ze nog een Tacx ontwikkelen waarbij je de keien ook VOELT! De Amstel Gold Race vind ik trouwens ook altijd leuk om virtueel te rijden.

Ik rij er dus steeds omheen..hmmmm. Ik waag een gokje : Pijnacker?

Groetjes,
Ton

Ton zei

Zijn dat die nieuwe Mallorca DVD's? Ik heb de "oude" T1956.11 ook leuk tegen de winterdepressie. Een vitamine D..VD !


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.