; 3ly goes 6: Keuzes maken in 't leven
zondag 9 januari 2011
Mensen die mijn blog volgen zullen weten dat ik een meester ben ik het proppen van 36 uur in een dag van 24. Live life 2 the max is leuk, maar er zijn grenzen.............., ook voor 3Ly. Had ik trouwens al gezegd dat ik verliefd ben?

Dus er was wat overwerk in mijn bovenkamer de afgelopen week. Hoe ga ik dit probleem oplossen? Teveel leuke dingen op mijn pad. Werken, p.a van Karin Bloemen, hondjes & baasjes jachttraining geven, spinnen, body pumpen (als m'n schouder weer mee gaat werken), vriendinnetjes, AD6 sponsors zoeken, trainen voor de AD6 - binnenkort weer buiten, en sinds kort een vriendje.....  Had ik trouwens al gezegd dat ik verliefd ben?

Ok, aktie dus.  Met m'n cursisten van de jachttraining kunnen regelen dat ik alle groepen naar de zaterdag verplaats. Hierdoor komt de zondag vrij en kan ik op die dag af en toe eens uitslapen, (al staat dat woord niet in m'n vocabulair), fietsen en leuke dingen doen met vriendjes en vriendinnen. Oja, en had ik al gezegd dat ik verliefd ben?

Morgen zitten we met het hele team achter de pc om 20.00 uur om weer in te schrijven voor de AmstelGoldRace. Weer zo'n leuk, gezellig, sportief weekend. Beetje massaal volgens sommigen, maar och als je niet te fanatiek vooraan wil starten valt het best mee. Zeker als je verliefd bent!

Binnenkort de opening van 'n bedrijfspand met het hele TeamTelstar, voorbereidingen maken voor de spinningmarathon, inventariseren wie er allemaal zo'n mooie kledng set willen en natuurlijk bijbestellen. Weekendje met m'n vriendin Marja naar 'n hotel, lekker relaxen in de sauna, m'n lief even tegemoet vliegen op Mallorca, wintersport met m'n lief, ...., en ...... Kortom al weer genoeg leuke dingen op m'n pad.  En had ik nou al gezegd dat ik verliefd ben?

Je ziet, het was geen overbodige luxe dat ik iets met m'n time management ging doen.
Dat verliefd zijn van 3Ly heeft ook weer voordelen. Er schijnt een zucht van verlichting door Zoetermeer e.o. te gaan bij sommige vrouwen. 3Ly van de relatie-markt af, poehee. De ketting van de mannen kan weer wat losser, het gevaar is geweken. Nu was er al nooit een gevaar, ik had eenvoudig weg geen interesse. Maar voor de mannen is het fijn. Ze kunnen weer ongestoord lekker fietsen en spinnen. Alhoewel...... er zal wel weer 'n andere 3Ly op het pad komen, want het probleem lag niet zo zeer bij mij, maar meer bij die vrouwen... Ik hoop dat ze dat in gaan zien, want het leven is zoveel mooier als je blij bent met jezelf, vrij en blij de wereld in kan kijken door oprecht van iemand te houden, i.p.v. iemand nodig te hebben en te claimen. Tot zover deze les, wie de schoen past.......






Feit is dat ik verliefd ben, heel gelukkig ben, bruis van de energie, dus waarschijnlijk verzin ik wel weer nieuwe activiteiten die in die 36 uur passen :-)

Ik hou jullie op de hoogte!!

9 reacties:

Martin zei

Volgens mij ben jij verliefd! Mooie levenswijsheid meegegeven in dit blogje. Stel je de nieuwe verovering binnenkort wel ff netjes voor aan je blog-twitter-facebookvriendjes? (liefst met foto) Je partner moet nl nog wel door de ballotage. :-)

lars zei

Dat je toch nog tijd vond om dit met ons te delen. :-)
Ik lees het al energie te over, misschien moet ik dit idee maar een overnemen haha.

Greetz Lars

3Ly zei

@Martin; komt goed, binnenkort fotoreportage van het love koppel :-)

@Lars ; ik zeg doen!!

Carbonfire zei

Nah, ben benieuwd wie de gelukkig Smurf is (foto!).
Welk merk fiets rijdt ie? En welk merk auto ben ik ook wel benieuwd ;~))

3Ly zei

@Carbonfire : Ridley, Infiniti FX :-)

Carbonfire zei

Oh FX, ik had eerder de cabrio verwacht... ;~))
Ben er maar zuinig op!

3Ly zei

@Carbonfire : nee joh cabrio is voor ouwe lullen, ik hou van STOEAHRRR. En zuinig, ja! dat ga ik doen.

Kees zei

Amber, volgens mij ben je nog vergeten te vertellen dat je verliefd bent :-)

Frits zei

je vergeet te melden dat je verliefd bent...

gr f@rietz


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.