; 3ly goes 6: Rollercoaster...
zondag 2 januari 2011
Soms gebeurd er zoveel in m'n leven dat ik ff niet weet hoe ik het allemaal in 'n blog moet samenvatten.
Het is gelukkig wel allemaal zo ontzettend leuk dat ik bruis van de energie. Nou had ik daar al niet over te klagen, over dat bruisen.....

Na het MTB avontuur stonden er weer wat super gezellige spinning avonden in de Viergang op het programma. En woensdagavond een teamvergadering. M'n mannen en ik hebben weer veel mooie plannen om er 'n financieel succes van te maken voor de AD6. De eerste aktie was vrijdag een fotoshoot maken in onze nieuwe teamkleding. Martijn van de Telstar wilde ons wel even in alle mogelijke poses vastleggen voor het nageslacht en onze sponsors. Hetgeen een aantal prachtige plaatjes opleverde.



Vrijdagavond/nacht heb ik het zeer bewogen jaar afgesloten met m'n nieuwe liefde en zijn we om 00.30 uur toch nog even naar m'n zusje gegaan om elkaar te zoenen en een heel gelukkig nieuwjaar te wensen.
Het mooie van dit alles is wel dat m'n fietsvriendje Ton ongeveer op dezelfde tijd een nieuwe liefde heeft gevonden en zo lijkt er voor ons alle 2 niets in de weg te staan om er een prachtig 2011 van te maken. Als ik 't iemand gun dat hij weer gelukkig is, dan is 't Ton wel. Het is een schat, een top vent en Simone heeft de hoofdprijs gewonnen in de eindejaarsloterij.

de stand


En dan......, ja dan is het ineens 1 januari en komt 12.00 uur steeds dichterbij. Ik merk bij het opstaan toch een soort zenuwachtig gevoel in m'n buik. Wat ga ik in goodesnaam doen. Waarom verzin ik altijd van die rare fratsen? Rond half 11 arriveren we op de Boulevard, alwaar Team Hardleers al druk doende is een stand op te bouwen voor onze aktie.




De ouders van ArendJan zijn echt super. Wat 'n enhousiaste mensen, dáár krijg je echt energie van, hoe gekker hoe beter, straalt van hun gezicht af :-)
Ik bedenk me dan ook al gauw dat kou een emotie is, dat ik die uit kan schakelen en dat ik er om 12.10 uur al weer vanaf ben, het ergste wat me kan overkomen is dat ik 't fff koud heb, dat ik zand in alle hoeken en gaten heb en dat m'n mascara uitgelopen is. Nouuuu als dat 't ergste is? Ik kan na m'n duik opgewarmd worden door mams die fff in NL is en trots op me staat te wachten op het strand.

Theo ook 6x de zee in.

We zijn eigenlijk best met 'n hele groep, helemaal niet gek die opkomst! Bijna allemaal duiken we in ons AD6 tenue de zee 6x in. Zo ook m'n Viergang fietsvriendje Frits. Die zich door zijn bedrijf ComputerPlan heeft laten sponsoren voor 100,= en dit aan mijn aktie heeft geschonken, joepie!
Ergens tussen die 10.000 man lopen ook Theo en z'n liefde Bernice. Die hebben maar liefst 700,= opgehaald met duiken en schenken dit 50/50 aan Ton en mij, voor de AD6 uiteraard.
En Blog vriendje Patrick is in Drachten in een water met ijsschotsen gesprongen en heeft ook zo'n 500,= opgehaald. AD6er in hard en nieren Johan v.d. Waal komt met de familie naar de boulevard en stoere dochter Mayra duikt ook mee.






Van Team Telstar duiken alleen Ton en ik de zee in. De andere 4 mannen kan ik geen watjes noemen want zij komen ook vroeg hun bedje uit. En in het mooie nieuwe tenue verschijnen ze op de boulevard, alwaar geen mens meer veilig voor ze is. Gewapend met de donatie box halen ze heel wat centjes op voor onze aktie.





Ook de ouders van ArendJan en Nicoline doen mee, en zo halen we met z'n allen ruim 1800,= op met deze dol dwaze koude aktie.  Het collecteren op de boulevard heeft vandaag € 582 opgeleverd, echt super. Volgend jaar gewoon met paar honderd AD6ers de zee in zou ik zeggen.

Bikkels

mams en ik


1, 2, 3, 4, 582 euro !!!!!

 Bedankt aan iedereen die mij / ons team / AD6 gesteund heeft met deze aktie, alle lieve berichtjes die ik ontvangen heb, vriendinnetjes Ireen en Petra, onwijs lief dat jullie er waren, mams heerlijk dat je er was, we doen 't 9 juni over op die andere finishlijn bovenop de berg.

Het is inmiddels bijna 01.30 uur op 2 januari en ik ga zo slapen met 'n big smile op m'n gezicht, een rijk gevoel om zoveel lieve vrienden te hebben en 100.000 vlinders in m'n buik.

Kom maar op met 2011, ik heb er zin in.

6 reacties:

patrick zei

Gelukkig Nieuwjaar ..... en dat op meerdere fronten lees ik. Geweldige actie en super dag en ben jaloers op jullie stand en teamkleding .... WOW.
Die €500 kan al veranderd worden in €550 en zal waarschijnlijk de komende dagen nog wel wat stijgen.
Groetjes

Lars zei

Amber, het was erg leuk dat ik mee mocht doen. En dat ondanks mijn hele kleine bijdrage, :-)
We gaan elkaar vast en zeker vaker tegen komen en anders op dat bergje in Frankrijk.
Gr.Lars

Henk zei

Jullie zijn goed bezig met z'n allen, heb er zelf wat inspiratie voor opgedaan voor 2011 :-)
Zal je blog met veel plezier blijven volgen!

Theo zei

Team Telstar Top Team! Bernice en ik waren blij jou team te kunnen ondersteunen met deze Nieuwjaarsduik! We wensen je hierbij dan ook een grandioos 2011 toe met veel liefde, gezondheid, mooie kilometers en een recordbedrag in jumi!
Gr, Theo en Bernice

3Ly zei

@Patrick; Je bent een kanjer en volgens mij was 't bij jou veeeel kouder :-)

@Lars: het gaan niet om het bedrag, maar om je inzet. Je bent toch helemaal uit het verre A'foort waar ik ooit een halve nacht rond heb gedoold gekomen, hihihii. Top, ook voor jou!

@ Henk: Kijk daar doe ik 't voor. Anderen inspireren :-)

@Theo: Was lekker hè zo'n frisse duik. Ik heb écht 't gevoel dat ik het nieuwe jaar fris en fruitig ben begonnen!

Frits zei

zo, ik ben ook ontdooid na die duik en heb weer gevoel in de vingers (en overige delen..)
het was fantastisch meid en onwijs gaaf om al die enthousiaste mensen te zien die erbij betrokken zijn.
Ben trots op jullie!
gr, F@rietz


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.