; 3ly goes 6: WE ZIJN INGESCHREVEN !!!!
maandag 12 oktober 2009
Hans & Amber in Utrecht 12-10-2009

Vanmiddag om 2uur zat ik in de trein naar Utrecht om daar op het CS teammaatje Hans te ontmoeten en samen naar de cheque uitreiking van 2009 te gaan.

In eerste instantie voelde we ons een beetje opgelaten tussen als die deelnemers en vrijwilligers. Het was 1 grote Alpe d´HuZes familie, en wij horen daar eigenlijk nog niet bij. Maar toen bedachten we ons dat we ook geld hebben gegeven voor deze cheque van vandaag en toen ging ´t al stukken beter :-)

Zoals ik al schreef 't was een hele bijzondere bijeenkomst. Zoveel saamhorigheid van mensen die met z'n allen 1 doel hebben. Een warm bad en we kregen er zo'n enorme stoot energie van. Als ik al twijfelde ( wat ik niet deed ) kreeg je hier zo'n goed gevoel, daar WIL je gewoon bij horen.

Vanaf 19u zou de inschrijving starten, Hans en ik zouden dan nog niet thuis zijn dus werd als achtervang m'n moeder en de broer van Hans ingeschakeld. Rond half 6 zat ik tijdens de presentaties op m'n Iphone naar twitter berichten te kijken en zag dat er al 150 teams hadden ingeschreven. De paniek sloeg me om 't hart... Meteen m'n mail ophalen en pffff mail van m'n moeder.
Haar man, Theo, had een helder moment gehad en bedacht om maar alvast wat eerder op de site te kijken. Hij kwam er achter dat je al kon inschrijven. Bijna een echtelijke ruzie, want het kon toch pas om 19uur !!
Maar gelukkig ging mams ook even inloggen op haar computer en Yes, ze kwam op de site, kon een formulier aanvragen en binnen no time had ze antwoord van de Alpe d'HuZes organisatie. Snel alles ingevuld en onze inschrijving was een feit.
We hebben echt geluk gehad, want in de zaal begon het al onrustig te worden, het nieuws ging als een lopend vuurtje rond en mensen liepen in totale paniek rond, dat ze niet op de site kwamen, helluuppp. Er kwam nog net geen EHBO team aan te pas voor reanimatie van sommige mensen die totaal in de stress schoten, maar het scheelde niet veel. Hans en ik zaten daar als vreemde eend in de bijt van oor tot oor te glunderen.... Wij zijn aangemeld ! hahahah.
Tip voor mensen die volgend jaar mee willen doen, log in vanuit Frankrijk, dan lukt het wel, hahaha. Mams, Theo bedankt !!!

Het programma ging verder, de overhandiging van de cheque was daar. In 2009 is maar liefst EURO 5.864.762,42 opgehaald. De cheque werd overhandig door Nout Wellink van de Ned. Bank. Hij wist nog wat grapjes te maken over de turbulente nacht die hij achter de rug had met de DSB bank. Erica Terpstra had nog 'n mooi verhaal, een aantal mensen van de organnisatie zelf en toen zat het er al weer op.

De cheque van 2009

Terug met de trein naar huis. Ik kon bijna niet blijven zitten op m'n bankje. De conducteur keek me vreemd aan, ik zat te glunderen van oor tot oor, zo blij en energiek voelde ik me.

Ik geloof dat alle lieve mensen die dood gaan een sterretje aan de hemel krijgen. Toen ik uit de trein stapte heb ik 2 bijzondere sterretjes, die overleden zijn aan deze rot ziekte, bedankt dat ik mee mag doen om het onderzoek naar kanker voort te zetten. Voor hun is het helaas te laat, maar ik weet zeker dat ze trots op me zullen zijn! En ik ga 't halen 6 x die berg op, dat is wel 't minste wat ik kan doen....

Binnenkort dus meer over onze pagina op de Ad6 site, sponsor akties, trainingsweekenden, tacx verhalen etc etc.

Knooppunt Kranenbarg en Erica Terpstra


To be continued......

0 reacties:


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.