; 3ly goes 6: Verslaafd !!
zondag 4 oktober 2009
Vanmiddag m'n speciale Tacx achterbandje erop leren leggen en daarna eindelijk de eerste verkennings km's kunnen maken.

En ik kan je nu al vertellen...., ik ben verslaafd ! Ik zie alleen maar voordelen. Lekker in je eigen huis trainen, DJ Roog _ Armin van Buuren zo hard mogelijk uit de boxen laten knallen, tussendoor even naar ´t toilet kunnen (wildplassen is niet m´n favo bezigheid), lekker vers drankje uit de koelkast pakken, geen last van kou, wind, regen, slechte fietspaden, lekke banden, stoplichten, etc, etc.

Na de eerste 10km kreeg ik wat last van de edele delen...., een goed boek onder ´t voorwiel deed wonderen. Toch nog maar zo´n standaardje aanschaffen voor het voorwiel misschien...
Het was nog even wat spelen met de snelheid in verhouding tot de rpm - watt - stijgings % en hartslag. Maar volgens mij heb ik een leuk stukje gedaan.
Het was ´n zogenaamde `vrije training`. Dat houdt in dat de Tacx iets voor je uitzoekt, met hoogte verschillen.
In totaal was het 23 km. In dit stukje heb ik een gem. snelheid gehad van 29,5 km, gem. watt 134, gem. rpm 103 en een gem. hartslag van 159. Ik was vergeten m´n sporthorloge om te doen, dus het aantal kcal is me niet bekend..
Misschien wil ik dat ook niet weten, want de kilo´s blijven eraf vliegen. Ik zat tijdens het fietsen voor ´n grote spiegel en begon me te realiseren dat het er niet fraai uitziet als ik broodmager ga worden met een paar van die stalpoten door het fietsen, hahha. Ik heb nog even gezocht naar ´n cm om m´n benen eens op te meten. Lijkt me wel leuk om te zien of die over ´n maand al dikker-gespierder zijn geworden. Staat nu op m´n aktie punten lijstje !

De oven staat nu te pruttelen met ´n pizza en dan ga ik zo maar eens met de beentjes omhoog op de bank, het was me ´t weekendje wel !

2 reacties:

Ton zei

Ik snoof vandaag de dennenlucht op in het bos. Toch net even anders! Ik heb natuurlijk ook zo'n Tacx thuisstaan en ideaal voor de winteravonden, maar verslaafd zal ik er nooit aan raken.
Succes trouwens met de Spinmarathon en wie weet komt die fietsdate er ooit....

3Ly zei

Ik zal eerst 'ns wat km's maken op de Tacx, want voor minder dan 75km ga jij volgens mij de deur niet uit :-)


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.