; 3ly goes 6: Van Vliet Contrans Toertocht
zaterdag 24 april 2010
Vanmorgen vroeg om 9 uur met de kliniek gebeld hoe laat ik Crady mocht ophalen. Als alles goed bleef gaan, eind van de middag. Nou ja, kijk dan zou ik natuurlijk m'n tuin eens op orde kunnen gaan maken, of eindelijk m'n btw aangifte gaan afhandelen, m'n auto wassen en uitzuigen, of 100.000 andere huishoudelijk klussen... maar ik was mezelf gisteren al te buiten gegaan aan ruim 3 uur strijken, dus ik had m'n portie wel weer gehad.

Dus, Alpenzusje Irene gebeld en geregeld dat we nog 'n groot stuk van de Van Vliet Toertocht mee konden fietsen. Irene moest vanavond nog naar Limburg, om de rest van het team te vergezellen voor de KBK van morgen en ik dus Cree ophalen. De gehele route meefietsen was daarom uitgesloten, maar met naar Wateringen fietsen en stuk van de toertocht toch nog 85km op de teller, mooi!

Onderweg nog 'n klapband gehad en het leek wel 'n echte tour de France versie. Voordat ik van m'n fiets af kon stappen en het halve peloton had geroepen : "De Van Vliet meisjes zijn lek!!!" stonden er 2 mannetjes van de service auto naast m'n fiets, werd m'n achterwiel eruit gerukt, ander achterwiel erin, en stond er 'n beer van 'n vent voor me die Irene en mij uit de wind hield en weer terug in het peloton bracht. Nou....., ik voelde me heuse VIP, ik denk dat Leontien zich zo gevoeld moet hebben in haar carrière. Fantastisch !!

Van Vliet meisje - Irene,
incl lip-kukeleku :-)

beetje uitkijken met wie je zoent, schat!



Pitsstopmomentje :-)

Het werd een prachtige tocht, met 265 deelnemers x € 25,= voor de AD6, in totaal die vakkundig door motorrijders door de dorpjes werden geloodst. Alles echt super goed geregeld.

Mr Van Vliet Contrans - Marc himself bij interview,
gelukkig zit z'n haar weer goed ;-)


Eens kijken wie ik morgen kan strikken om samen te fietsen, nu m'n hele team in Limburg vertoeft...

0 reacties:


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.