; 3ly goes 6: In blessuretijd...
vrijdag 30 april 2010
Ineens heb ik de luxe dat ik 5 dagen over heb. Omdat ik niet naar de Alpe ben gegaan maar bij m'n woef ben gebleven. 5 dagen zonder afspraken, zonder jachthondentrainingen. Een rijk gevoel. Elke dag bekijk ik waar ik zin in heb, lekker thuis rommelen, of iets afspreken met vriendinnen.

Gisteravond of nou ja eigenlijk vanmorgen vroeg ging ik rond 2 uur naar bed en dacht mezelf te trakteren op eens lekker uitslapen. Daar hoor ik in mijn omgeving altijd zulke mooie verhalen over, tijd dat 3Ly dat ook eens gaat doen! De wake-up light uitgezet, geen zonsopkomst met vogeltjes voor mij deze ochtend, gewoon wakker worden wanneer je er zin in hebt. Dat moet toch fantastisch zijn? Om 8.30 uur werd ik wreed wakker gemaakt door een dansende Iphone op m'n nachtkastje met 'n smsje van Ton vanuit Alpe d' Huez. Ik had 'm gevraagd mij op de hoogte te houden van het wel en wee in France nu ik er niet bij was, maar dit was wat overdreven... Hij was alleen maar trots dat hij de primeur had meegemaakt door mij wakker te sms-en :-)
Slapen wilde daarna niet echt meer lukken. Sterker nog ik kreeg er barstende hoofdpijn, nekkramp en pijn in m'n rug van. Echt helemaal niks voor mij zo lang in je bed liggen.
Crady lag naast mij nog steeds in 'n coma. Sinds die aan de stuf zit slaapt ze ongeveer 22 uur per dag, misschien moet ik ook eens zo'n pilletje nemen...

Vanmorgen is totaal verregend en heb ik m'n huishoudelijke kant weer 'n bijgeschaafd met wat opruimwerkzaamheden. Rond uurtje of 2 met Irene een stukkie gaan fietsen. Ik had er totaal geen zin in. Maar eenmaal op de fiets ging 't super. We hebben er toch nog 'n rondje van 75km uitgeperst, het weer was prachtig, alleen die wind hè. Dat vinden de dames niet fijn..., een man, om achter weg te kruipen, werd dan ook node gemist op deze trip. We hebben nog wel aangehaakt bij een totaal vreemde meneer, na kmtje of 3 keek hij geïrriteerd achterom en hebben we 'm laten gaan. Ik heb dan wel 'n Iphone met kompas, maar ik had beter aan m'n moeder kunnen vragen of ze die had kunnen implanteren bij m'n geboorte. Volgens mij zijn we 3x over 't zelfde fietspad heen en weer gekomen, hebben we minstens 6x 'n rondje om de kerk in Maasland gedaan en hadden we toch zeker 70 van de 75km tegenwind. Dan is er ergens iets fout gegaan..., we zijn er nu nog over aan het sms-en waar dat was....

Het was weer 'n mooie dag, nog 2 te gaan van m'n blessure tijd. Veel fietsen gok ik :-)

0 reacties:


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.