; 3ly goes 6: 2e etentje DoncCradySter
vrijdag 26 februari 2010
Ja hoor 't was weer zover, ik heb mezelf weer ergens uitgenodigd :-)
Deze keer bij Dorine in Haarlem. Do traint met haar hondje Meggy bij mij op de jachttraining. En sinds gisteren ben ik ervan overtuigd dat ze dat wel héééél erg leuk moet vinden, want het is een rot eind rijden. Do doet dit elke zondagochtend en ik had nu het geluk dat het vakantie was, dus gelukkig geen files. Wel weer 'n TomTom die een toeristische route voor me had bedacht, maar dat mocht de pret niet drukken.

Meggy

Cree en ik werden begroet door de bijna complete familie, Dorine, dochter Isa, zoon Wessel, doggie Meggy en maar liefst 3 seal-point siamezen, Zsa Zsa, Luna & Cannelle.
Manlief Marc was helaas voor zaken in het buitenland.
Het zou een spannende avond worden, want Crady en katten is niet de meest ideale combi en 3Ly met kinderen is ook een hele uitdaging....

l' apéritif

Over het eten kan ik selbstverstandlig weer nicht soviel ertzellen, ik heb wel weer viel geleerd want zo brutaal als ik ben, ben ik met die nase bijna in de Zwitserse pannen gaan hangen. Ja kijk, je moet er toch ook iets van opsteken, dat is ook 'n beetje de bedoeling van dit project.
Of het allemaal sportvoedingverantwoord was, dat moet ik nog opzoeken, maar LEKKERRRR !!!
Het was een Italiaans-Zwitserse-Italiaanse combi.

En Cree en ik hebben ons verder ook prima gedragen. Crady heeft 1 x 'n siamees laten weten wie het stoerste wijf in huis is en ik heb ontdekt dat er ook hele lieve, leuke, gezellige kinderen bestaan. Straks ga ik nog aan de 2e leg.............., neuhhh hahahha, toch maar niet!
Centjes net overgemaakt naar m'n spaarrekening, de teller staat nu op € 50,=.


1 reacties:

Anoniem zei

Tja, misschien luistert het hondje gewoon slecht....?? Nee hoor, ik vind het gewoon leuk om wat 'goed is van ver te halen'. Maar eerlijk gezegd is het inderdaad gewoon leuk om deze training bij 3ly te doen, ik heb het er graag voor over.
Maar ff wat anders, wat een hulde hierboven. Ook wij vonden het een geslaagde avond, je bent gezellig! Gauw maar weer doen, ook zonder sponsoring. Trouwens de poezen voelen zich weer de stoersten hoor! Je bent tenslotte niet voor niets een arro-siamees.Ze hebben een inburgeringscursus gehad en weten precies wanneer ze een ander een goed gevoel moeten geven:-)
xdo


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.