; 3ly goes 6: Heeft Beatrix gelijk ?
vrijdag 1 januari 2010
Ik ben 'n beetje flabbergasted op 't moment...

Net bekomen van de "schok" dat ik in Fiets sta, dat er dus iemand op deze aardkloot is die het de moeite waard vond om mij hiervoor aan te melden, kom ik net na 'n strandwandeling thuis, open m'n email en zie dat ik een donatie heb gekregen van mede Ad6er Dave Earnshaw. De motivatie waarom, raakte me het meeste...

De laatste dagen, nu 't weer wat beter gaat met Theo, en hij in elk geval tussen de chemo's thuis mag zijn, krijgen zowel m'n moeder als ik enorm veel berichtjes dat ze het allemaal zo geweldig vinden dat ik iedereen in de afgelopen maand per mail elke dag op de hoogte bracht van het wel en wee in het ziekenhuis.

En laten we wel weten, wat heb ik nu eigenlijk gedaan ?? Je maakt een adressenlijst in gmail aan van iedereen die op de hoogte gehouden wil worden. Je belt regelmatig even met je moeder en zet daarna het relaas in een mail. Hup 1 klik op de knop en meteen is iedereen weer op de hoogte, een korte newsflash.
Voor het tijdperk van email, sms, twitter, blog etc was dit niet mogelijk geweest. Was toch 'n hele klus geweest om dagelijks zo'n man of 50 te moeten bellen en ze op de hoogte brengen. Of 1 van de postduiven van de buurman met briefjes rond te laten vliegen. Nee dan blijkt toch maar weer dat dit medium geniaal is.

Het heeft me ook heel veel goeds gebracht, elk nadeel heb z'n voordeel zou Johan zeggen. Was ik als meisje zonder broertjes en zusjes ook nog eens lang alleen met m'n moeder. Nu heb ik er ineens een hele familie bij :-)
De familie van Theo (5 broers en zussen met veellll aanhang) heb ik 1 x ontmoet. Via de mail hebben we veel contact gehad en daar ontstonden warme lieve contacten alsof we elkaar al jaren kennen, heel bijzonder.

Nee Beatrix, dit is eigenlijk het hele rare van het verhaal..., niet het feit dat we met elkaar communiceren via moderne technieken, maar dat het als bijzonder gezien wordt dat je iets doet voor je medemens, dat je gewoon attent bent. En ja, ik sla mezelf niet graag op de borst, maar attent is dan 1 van de genen die ik heb meegekregen. Even een smsje, twittertje als iemand jarig is, of 'n lastige afspraak heeft, doet zoveel wonderen.
Binnenkort gaan we zelfs met een groepje Twitteraars / Bloggers fietsen. Allemaal mensen die ik anders nooit ontmoet had.

Dus bij deze durf ik te zeggen, Beatrix, u moet uw huiswerk nog eens doen.

Jullie kunnen nu stoppen met die veren in m'n reet te stoppen. Over tot de orde van de dag, hard trainen, nog meer mensen overtuigen van deze waanzinnig goede aktie, nog meer geld ophalen en lief zijn voor elkaar, dat zijn mijn goede voornemens voor dit jaar......., en het kost me niet eens moeite. Heerlijk dit wordt 'n topjaar !!!

En voor straf zet ik niet 'n foto van Hare Majesteit op m'n blog, maar van mijn koningin, mijn moeder, die de afgelopen drama weken met opgeheven hoofd vol positiviteit heeft doorstaan. Mam ik ben trots op je! Op 3 juni staan we bovenop die berg samen met Theo.






3 reacties:

Gert zei

Zie is dat, Beatrix doe je huiswerk!

Een heel goed 2010 Amber, met veel geluk en veel fietsplezier!

Theo zei

Ik was ook zeer (aangenaam) verrast jouw blog te zien staan in de Fiets - keep up the good work! Veel succes en plezier met/in alles wat je doet. Dat 2010 maar een topjaar mag worden voor jou en de jouwen.
Gr
Theo

3Ly zei

@ Gert / @Theo, thx jullie ook 'n knallend gezond 2010, daar draait uiteindelijk alles om!
Liefs, Amber


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.