; 3ly goes 6: Het zwarte gat....
zaterdag 12 juni 2010

Ja en daar zit je dan terug van een prachtige ervaring waar je 9 maanden naartoe geleefd hebt. Bijna een bevalling zo'n AD6 week :-)

Ik was ontzettend bang voor het zwarte gat. Gelukkig is dat er in die eerste week nog niet van gekomen. Zoveel dingen die weer op m'n pad kwamen, ik kom eerlijk gezegd tijd tekort. Wel al weer 1x op de fiets gezeten en dat ging ineens super makkelijk, zonder die bergen!

Nog steeds heb ik 't druk met emails, telefoontjes en sms'jes beantwoorden over de AD6. Echt fantastisch hoeveel mensen er met me hebben meegeleefd.
En toch kwam ik er deze week achter dat een hele goeie vriendin na al mijn blogs nog steeds twijfelt aan het goede doel AD6, het anti strijkstokbeleid, het 105% rendement.... Hoeveel blogs moet ik daar nog over schrijven? Ik geef 't op. Of je gelooft erin of niet. Ik ben in elk geval trots dat ik tot de AD6-familie heb mogen horen dit jaar.

Maar nu......, wat ga ik doen met m'n blog. De titel klopt in elk geval al niet meer.... 3Ly goes 6. Ga ik door met bloggen ? Waarover dan ? Zitten jullie te wachten op mijn fiets verhalen en dagelijkse beslommeringen ? Wat wordt mijn volgende uitdaging ? Hoe ga ik mijn blog noemen? Allemaal vragen die al een hele week door m'n hoofd spelen. Voor 1 oktober heb ik in elk geval nog 'n paar DoncCradySter-etentjes in het verschiet. Beter ook, dat buiten de deur eten. Ik heb gisteren nl mijn uiterste best gedaan om eens voor iemand te koken en aan het einde van de avond kreeg ik de mededeling dat we elkaar maar niet meer moesten zien. Ik vraag me al een hele dag af wat er mis was met de biefstuk, gebakken aardappeltjes en overheerlijke sla :-).

Dus wellicht volgen er nog nieuwe verhalen van 3Ly, maar 't kan fff duren..... Binnenkort nog wel 'n link naar ons foto album van Team de Viergang.

2 reacties:

patrick zei

Tja wie kent het niet met zijn blog.
En een nieuwe naam is "zo" gevonden .... Racing Amber/3Ly ...... hou het algemeen en je kan alle kanten uit. Kijk maar naar die van ons.

Succes

p.s ook ik ben best wel benieuwd naar wat er met je eten mis was ..... vegetariër misschien .... of katten liefhebber ... de lijst is eindeloos ..... dit is niet bedoelt om je verder in de put te praten hoor.
Maar net als vele ... been there ,done that.

3Ly zei

@Patrick: Don't worry hoor, je moet mijn hele blog met 'n korreltje zout nemen. Het gaat prima met 3Ly.


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.