; 3ly goes 6: Ochtend training
zondag 16 mei 2010


Aankomende week heb ik geen tijd om 's avonds nog wat te fietsen. Die AD6 begint straks om 5 uur 's morgens. Gekkenwerk in mijn ogen. Ik ben een avond/nacht mens. De ochtend is niet mijn sterkste moment van de dag. Já wel als ik gewoon de hele nacht ben doorgegaan. Gewoon 48 uur doortrekken. Dat gaat me prima af. Maar 'n paar uur slapen, dan vroeg uit je bed en vervolgens een Olympisch sportieve prestatie neerzetten.... mhwuaa. Daar zie ik dus 't meeste tegenop. Niet tegen 6 x die berg opfietsen. Maar dat vroege uur....

Dusss dacht ik, dan maar vroeg opstaan en voor m'n werk uurtje fietsen. De komende 2 weken m'n wekker elke dag vroeg zetten en een uurtje heel suf wegtrappen. Ik ben nog aan het bedenken of ik dan 't beste in m'n fietskleding naar bed kan gaan, dat scheelt weer tijd. Want anders voorzie ik al problemen bij het aankleden, laat staan het fietsen...
En waar ga ik dan heen tijdens zo'n uur.... zonder mannen om me heen? Geen idee hoe ik die band moet verwisselen (na 3 instructies kan ik 't nog steeds niet). En waar ga ik heen? Bedacht me net dat ik 't beste gewoon 6 rondjes om het Balijbos hier achter m'n huis kan fietsen. Vlakbij huis, voor het geval ik lek rij, niet zo ver lopen.... Afijn een hoop om uit te zoeken dus. Maar ik ga 't eens proberen.

Binnenkort hoort u hoe me dat bevalt.... of niet.......

2 reacties:

Anoniem zei

Gewoon op de fiets naar je werk.. Hondenfietskar erachter en trappen maar. Succes!!

3Ly zei

Gelukkig werk ik 3dgn pw vanuit huis, dat scheelt n hondenkarretje :-)


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.