; 3ly goes 6: 2e Kerstdag MTB-en
dinsdag 28 december 2010
Verzamelen op de Westlaan
M'n oproep heeft geholpen ik was met stomheid geslagen toen ik de groep voor de deur van Johan zag staan op de Westlaan. In totaal waren we met 16 mannen en 2 vrouwen. Allemaal stoere sporters van de Viergang die zich even hadden weten los te rukken van het kerstdiner en het familie gedoe.  En niemand had er spijt van want het was onwijs gaaf.
Een mysterieuze mist boven de weilanden, een heerlijk zonnetje, prachtige landschappen, gezellige mensen en een over ijverige Dré Remmerswaal die ons vakkundig door de Balij wist te loodsen. Over brede paden, smalle paden waarbij je 543 takken in je gezicht kreeg, greppeltjes, tiefschnee,  niks was gek genoeg voor onze Dré.


Dré fixt 't wel fff

Na 3/4 van de route van zo'n 2 uur kreeg ik 'n lekke band. Ik was lekker voorbereid van huis gegaan zoals gewoonlijk............ Niks, nakka, nado had ik bij me..... Gelukkig lukt het me nog steeds om de mannen voor me te laten rennen. Ik hoefde deze keer niet eens sip te kijken, voor ik wist lag m'n voorwiel eruit en stonden 4 mannen aan m'n buitenband te rukken. Ik had ze toen nog niet verteld dat het een tubeless band was die geplakt was. Afijn, dit koste even wat tijd, maar dan heb je ook wat. 16 dampende, zwetende, wachtende én hard werkende mannen. Met een bandje van Johan, de expertise van Marc, Ton en Dré en wat lucht uit het pompje van Hein konden we weer verder. 




Het laatste half uurtje ben ik eraf gegaan, m'n arm/schouder vond het wel weer genoeg geweest. Samen met Irene, Marc en Ton gingen wij alvast richting de soep. Niet veel later kwamen de "jonge" honden uitgehongerd binnenvallen en konden we genieten van vlaai, amandelstaaf, stokbrood en heerlijke gevulde zwarte bonen soep.

Soepie, soepie, lekker bakkie soepie !!!


Ik kan niet anders zeggen dan een geslaagde middag en een leuke onderbreking van het kerstgedoe.
Johan Sosef, Art & Irene van Winden, Marc van Buijtene, Martin Burgers, Sjors Quast, Maarten, Arthur Zwartjens & vriend, Ruud van Heijningen, Arjan van Rooijen, Ton Cabaret, Hein Landsbergen, Carlo, Rob Sanders, Edwin Welling en Dré Remmerswaal, bedankt voor je komst, volgend jaar weer, same place of in Schaijk.

ps: Er staan nog meer foto's in DIT album. Met dank aan Ton, onze kamikaze fotograaf. Eén handje aan het stuur, foto's maken, filmen, capriolen uithalen en niet vallen, TOP !  De film komt overigens binnenkort nog online.

ps2: Jolanda, bedankt dat we allemaal bij je in de keuken mochten zitten en we je met de afwas en troep hebben achtergelaten, ook jij bent TOP ! xx

1 reacties:

patrick zei

Graag gedaan hoor de ze actie ... zij het wat laat maar er was iets met "beter laat .....

Voorlopige opbrengst ( onder voorbehoudt) € 532,-

Wordt vervolgt (een dezer dagen)


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.