; 3ly goes 6: Hier ga ik spijt van krijgen.............
zaterdag 27 november 2010
Soms doe je wel eens toezeggingen in je  leven waar je bij voorbaat al van weet dat je er spijt van gaat krijgen. Heel veel spijt. Deze week had ik ook zo'n moment..... Wat is er gebeurd? Ik heb me over laten halen om op 1 januari mee te gaan doen aan de Nieuwjaarsduik. Ik 3Ly, de ras koukleum bij uitstek, die al dooie vingers van de kou  en ernstige onderkoelingsverschijnselen krijgt bij een bezoekje aan de koelafdeling van de Appie Heijn op 'n zomerse doordeweekse dag.

Maar goed voor wat hoort wat. Deze malle aktie met gevaar voor eigen leven gaat 3Ly natuurlijk niet zomaar doen. Neuhhhh. Alleen voor geld, heel veel geld zal ik me in Baywatch tenue hullen en een duik in de zee nemen.



Korte waarschuwing vooraf om teleurstellingen te voorkomen; ik het iets minder badpakvulling, ben donker ipv blond en zal niet zo'n zwoele blik hebben, maar meer een blinde paniek uitstraling hebben.

Ga naar m'n aktie site en doneer. Vermeld hierbij : Nieuwjaarsduik. Voor minimaal 500,= zal ik de duik wagen.  Mobiliseer dus je vrienden, buren en familie en geef gul..... Mocht er in totaal minder dan 500,= opgehaald worden zal ik mij beschikbaar stellen om verkleumde AD6-ers, die met mij het avontuur aangaan, opvangen met een heerlijke badhanddoek en opwrijven, ook leuk :-)

OMG..... waar begin ik nu weer aan.............................

4 reacties:

Lars Roos zei

Oh Oh Oh Amber in de kou!
Respect.

patrick zei

Toffe en slimme actie. Maar er zijn dingen die groter worden door kou (bij man juist kleiner).... of was dat alleen bij opgewonden zijn..... en dan te bedenken dat ik de afgelopen nieuwjaarsduik alleen voor een kop erwtensoep (en muts) heb gedaan.
Gemiste kans ...... maar ja wie wil mij dan ook zien in een Baywatch badpak.

3Ly zei

@patrick lijkt me ook wel hilarisch en geld waard, jij in 'n Pamela Anderson badpak :-)

Anoniem zei

Tja, wat moet ik nu met deze creatieve actie ?
Euro 0,01 doneren voor Amber, ivm haar koudwatervrees ?
Een sponsor zoeken voor de broodnodige bodem van euro 6000 voor de erg hoog, dus op zeker ingezette, actie van Lars (de rest lukt dan vast wel....:-))?
Of is het gewoon een slimme zet van Driely, om de teamleden warm te mogen wrijven na hun duik in de (voorspelling : bevroren) Noordzee ??
Je weet het niet met zo'n PA........!

Dus ik ga gewoon op zeker : AHZ staat voor 6 maal, dus ook nu 6 maal ?
Ik stap in voor euro 10 per chilled dive.
(en als je na een keer duiken je 5 teamleden hebt warm gewreven, geldt dat in totaal ook voor 6 maal duiken ......!)


John


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.