; 3ly goes 6: DoncCradySter etentje nummer : 4 (geloof ik... ik moet fff gaan tellen... )
woensdag 20 oktober 2010
Gisteravond was het dan eindelijk zover. Na 346 smoezen zoals geen bankstel, geen eethoek, te druk met werken, vakantie, we hebben geen schone borden en kopjes meer, mocht ik dan toch komen, bij AJ & Nico. Ik was al wel gewaarschuwd dat er loslopende wilde muizen in het nieuwe stulpje van dit love koppel waren gesignaleerd, maar hé als jager in hart en nieren konden ze me daar écht niet mee afschrikken.
's Middags was ik al gewaarschuwd door Ton, die ook uitgenodigd was, over de locatie. Op google street view was te zien dat ze recht tegenover een school wonen...... Als "kindervriend" voor mij een locatie om zo'n plek met een grote bocht te ontwijken. Maar alé het etentje stond voor 19.00 uur gepland en ik mag er toch vanuit gaan dat de pappies en mammies de kids dan wel hebben opgehaald. Zo was 't ook. Totale rust in de straat en zelfs plek voor de deur, hier scoren ze al 5 bonuspunten!

Ton kwam bijna gelijk aan met mij en we werden hartelijk ontvangen door AJ. Nicolientje was onderweg die maakt werkdagen van zo'n 20 uur per dag. Dit ter compensatie voor AJ die ambtenaar is en net de 7 haalt. Minus 1 uur you tube, Nu.nl, Onion.com en Google komt ie toch zeker op de 6 !!
Bij binnenkomst overhandigde ik AJ een flesje wijn, keurig ingepakt van de Gall&Gall. Vandaag moet ik daar even mee terug. Het lijkt mij dat ze 'n klein probleempje hebben bij deze vestiging, want de fles wijn (met schroefdop) was voor 'n kwart leeg. Of er werkt 'n AA type, of ze hebben ook daar last van muizen....

Niet veel later kwam Nico met een verhit hoofd binnenstormen. Verdween meteen de keuken in om toastjes te maken en plofte voldaan op de bank. Gezellig over de AD6, de Marmotte en veel andere niet fiets dingen zitten kletsen en toen verdween de dappere dodo Nico weer de keuken in, om daar niet veel later uit te komen met 'n voortreffelijke pasta maaltijd. Bruine pasta was de benaming van AJ...., ik heb maar niet daar de details gevraagd. Het was lekker!

Voor wie mijn blog nu pas is gaan volgen. Ten eerste da's dom, want dan heb je al veel leuks gemist! Maar hier dan even 'n uitleg over de DoncCradySter. Het werkt zo; ik nodig mezelf uit bij vrienden, bekenden en volslagen vreemden om te komen eten. Ik ben zelf namelijk niet zo'n keukenprinses en eigenlijk gewoon bijzonder lui als het op huishoudelijk werk aankomt. Als tegenprestatie stort ik € 25,= in 'n pot. En aan het einde van de rit, vlak voor de AD6 2011 bepaal ik wie er gewonnen heeft. Diegene krijgt het geld op zijn AD6 account bijgeschreven. En bij 'n niet fietser als winnaar mag die bepalen naar wie z'n AD6 aktie het dan moet gaan. Het gaat dus 100% zeker naar de AD6........, dat dan weer wel !!
De criteria zijn niet alleen dat het eten lekker moet zijn, het gaat ook om de ambiance, gezelligheid en sinds gisteravond ook om de omgevingstemperatuur. Dit is een spelregel die ik noodgedwongen heb moeten toevoegen. Ik heb na mijn bezoekje aan AJ & Nico namelijk 3 kwartier onder de douche moeten staan om te ontdooien, nadat ik al 20km in de auto had gezeten met de blower op 28graden op m'n gezicht/handen en voeten.


Nico & AJ; bedankt het was gezellig, lekker én koud :-)

Ja lieve bloglezers, Nico heeft het zwaar bij AJ, dat heb ik gisteravond wel ontdekt. Spartaanse temperaturen van 16 graden in huize Meijer. Douchen met de fiets van AJ in je douche cabine. Maximaal 2 uurtjes slapen na een nachtdienst van 20 uur. Zonder training met de zweep de Marmotte overgejaagd.
En toch....... toch zag ik 2 lieve mensen op de bank (mooie nieuwe bank overigens!!) zitten gisteravond die dol op elkaar zijn en samen in juni 2011 weer voor minimaal 6x AD6 gaan. Dat moeten wel toppers zijn !! Maar of de DoncCradySter erin zit.......?? Dat hou ik nog even geheim, want ik moet nog minstens 7 maanden te eten zien te krijgen :-)

1 reacties:

Theo zei

ha Amber,
Super om te lezen (mooi blog zeg...) dat jullie al helemaal in de startblokken staan om de Alpe d'Huzes weer te gaan rijden. Fantastisch evenement en het ziet er nu alweer prachtig uit voor je nieuwe team. Succes alvast! 'k Heb Telstar maar vast om mn blog gezet voor wat het waard is!
Gr
Theo


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.