; 3ly goes 6: Sluipmoordenaar
donderdag 24 maart 2011
Afgelopen week moest Theo weer voor z'n 2 wekelijkse bloedprik beurt naar het lab in Bedarieux. De laatste paar keer gingen de waardes van zijn bloed steeds weer 'n beetje achteruit. Zo ook afgelopen week. Ik ontving daarop een lange mail van mijn moeder dat ze hun plannen voor deze zomer rigoureus gingen omgooien.

Wat wil het geval; Al lange tijd hebben ze het plan om samen nog eens een lange vakantie naar Schotland te plannen. Deze stond voor het najaar in de agenda. Voor die tijd zou er een nieuwe keuken in hun huis in Frankrijk geïnstalleerd worden. Maar omdat de sluipmoordenaar in Theo z'n bloed bezig blijft, ook na de stamceltransplantatie hebben ze besloten dat dit allemaal niet zo belangrijk is en ze eerst hun reis naar Schotland gaan maken.

Op zich een goede beslissing maar ik merk dat ik dan even uit het veld geslagen ben door zulke berichten. In mijn leven lijkt op dit moment namelijk alles alleen maar heel goed te gaan. Ik ben über gelukkig zeg maar. En omdat ze toch op ruim 1100 km afstand zitten betrap ik mezelf er af en toe op dat ik niet altijd even goed stilsta bij wat hun bezig moeten houden daar in het mooie Frankrijk. Beslissingen nemen dat je nog 1 x samen op vakantie wil gaan, omdat het wel eens de laatste keer zou kunnen zijn bijvoorbeeld. Zulke gedachtes vliegen me dan ineens ontzettend aan. Ik voel me verlamd en vreselijk verdrietig. Voel me tekort schieten in mijn drukke leven hier, en te weinig aandacht voor hun problemen en verdriet. Mijn reactie is dan dat ik me in m'n schulp terugtrek, even alle sociale contacten en verplichtingen afzeg. Uithuilen, goed slapen, wakker gekust worden door je grote liefde, een ochtend wandeling maken in de zon met Henkie de hond, en dan zie je alles weer wat zonniger in.



Het maakt je ook weer even wakker en de woorden van Alpe d'Huzesser Basje komen dan weer extra binnen. " Doe wat je graag wil doen vandaag, morgen kan te laat zijn".

Carpe diem dus !








1 reacties:

Theo zei

moderne media maken de wereld klein(er) maar op deze momenten is het toch een heel end en zou je willen dat het veel minder is denk ik. Sterkte met je sores-op-afstand!
Carpe diem inderdaad...


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.