; 3ly goes 6: Slangenmeisje....
zondag 19 december 2010
Omdat er op 't moment niet veel gesport wordt in 3Ly's leven, moet ik jullie op 'n andere manier entertainen. En ook dat lukt aardig.

Afgelopen donderdag had ik de première van het WereldKerstCircus in Carré. Een produktie van ons kantoor. Het avontuur begon al bij het verkleden voor deze avond. Ik had 'n leuk strak nieuw jurkje gekocht voor deze gelegenheid. Echter met 'n rits op m'n rug van billen tot nek. En als ie dicht was kon ik me nog net bewegen.... Echter ik kreeg de rits met geen mogelijkheid dicht. Twitteren dan maar, voor de tip. Meteen stonden alle mannen in de Twitter-rij met onbruikbare tips en inkoppertjes. Gelukkig was m'n vriendin Petra de reddende engel. Zij ging mee die avond, kwam me halen en kon mooi m'n jurkje dicht doen.

Afijn, wij naar het circus. In 1 woord prachtig. Voor de pauze werd 'n andere kennisje van me uit het publiek gehaald om DE clown te assisteren, hilarisch.
Na de pauze zie ik die "enge"  clown ineens achter Petra en mij staan tussen de rijen en stoelen. We durfden alle 2 geen adem meer te halen, bang dat hij ons uit zou kiezen. Gelukkig hij vroeg een man achter ons, en liep door........  Om vervolgens weer om te draaien en mij aan te kijken....... en ja hoor, 3 tellen later stond ik met klotsende oksels in de piste van het Circus. Gelukkig hebben we de foto's & film nog...






Het werd nog 'n lange gezellige avond met Peetje. Die ik nog 'n beetje moet bijscholen op theatergebied. Zo'n meneer die al die prachtige spots verzint doet de BElichting en niet de VERlichting, blondje!! hahahaha.
Ik weet niet of het was omdat ik haar 'n beetje heb uitgelachen, maar ze heeft me thuis afgezet, en vloog er vandoor....., mij achterlatend in m'n strakke jurkje........ waar ik vervolgens dus ook niet meer uit kon......  Eén van de Circusacts was 'n slangenmeisje die zich werkelijk in alle bochten en standjes kon wringen. Ik heb 'n poging gedaan...., maar helaas.



Bij alle buren was het donker, iedereen lag al in diepe rust. Dus zat er niks anders op dan in m'n jurkje te gaan slapen en me de volgende ochtend te laten bevrijden door de buuf.............

Vandaag zou ik mijn eerste heuse voetbalwedstrijd live mee gaan maken.  Mijn gastheer had kosten noch moeite gespaard, het dak van de ArenA laten sluiten, de kachels op 10 voor Mw Koukleum. Lassen ze de boel af omdat er een beetje sneeuw op de weg ligt, zo flauw. Nou ja, 19  januari gaan we in de herhaling voor Ajax-Feynoord. Heb er nu al zin in.

En toen had ik ineens tijd over...... dus maar naar de Viergang en gezellig met m'n vriendinnetjes en vriendjes op de spiningfiets geklommen. Dat was ook weer heerlijk. Hoop dat ik vanaf januari toch echt serieus kan gaan trainen. M'n arm is nog steeds ruk. Ik heb nu even: 't is vanzelf gekomen, 't gaat vanzelf wel weer weg principe. Fysio, kraken en rust helpen niet. Dan maar gewoon door tot de orde van de dag. Pijn is fijn, Bloed moet !

2 reacties:

Peter zei

lachen, je optreden in het circus. ;-)
Zo goed als jij die bel kan luiden.
LOL

3Ly zei

@Peter, ja ja laat mij maar schuiven, ik weet wel waar de klepel hangt :-)


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.