; 3ly goes 6: Vieze mannetjes....
zaterdag 6 november 2010
Het komt wel vaker voor dat ik impulsieve beslissingen neem. Het woord impuls-aankoop is me op het lijf geschreven. Maar spijt? Nee, ik heb nergens spijt van. Je kan namelijk alleen spijt hebben van dingen die je NIET gedaan hebt......, volgens mij.....

Afijn, ik heb me dus opgegeven voor de RBR, beter bekend als de RunBikeRun. Voor het runnen heb ik de hulp ingeroepen van de man (Mark) van mijn vriendin Dorine. En het biken moet ik dus voor m'n rekening nemen. Viergang vriendje Ben kent het parcours en wil mij wel even laten zien wat me te wachten staat. Via de Twitter kwam het tot een mtb-date met Ben.
Omdat teammaatje Ruud vorige week ook een MTB heeft gekocht, en er volgens mij alleen nog maar naar gekeken heeft, stuur ik hem ook een smsje met uitnodiging om vanmiddag te gaan MTBen. Hoe meer mannen, hoe meer vreugd :-)

Eric, Ruud & Ben
En zo stonden we vanmiddag met z'n vieren (Ben had ook nog 'n maatje, Eric meegebracht). Dat fietsen in de blubber iets anders is dan spinnen of op je racefiets bergen beklimmen was me al snel duidelijk.

Blubberrrrrrr
Om te beginnen de remmen. Schijfremmen zijn ook heeeeeelll anders dan die blokjes op m'n Cube. Bij de eerste de beste bocht klapte ik bijna met m'n voortandjes op het stuur...., de toon was gezet. De banden..., daar kwam ik dus na 1 martel rondje op het parcours achter,  moeten zacht zijn. Dat scheelt een slok op 'n borrel. In het eerste rondje leek het wel alsof ik op eieren reed. In elke bocht, bij elk blub spoor schoven m'n wielen onder m'n fiets vandaan. Gelukkig was daar reddende engel Eric die mij eraan herinnerde dat ik wat lucht uit m'n bandjes moest laten lopen. Thx Eric, ik was t weer even vergeten.
Ja en dan de blubber...., wat zal m'n vaste mecanicien Ton blij zijn dat m'n Cube er niet zo uitziet nu hij 'm net weer spiksplinternieuw heeft gemaakt.




Fysio Edwin heeft m'n schouder prachtig met blauwe tape beplakt. Ik denk dat hij boos op me gaat worden als hij hoort dat ik vanmiddag op m'n MTB heb gezeten.... Het ging goed, tijdens 't fietsen had ik geen last. Maar nu...., een paar uur later kan ik nog nauwelijks iets optillen en voelt het niet goed aan... Ben benieuwd wat ze maandag in het ziekenhuis gaan zeggen.





Eindconclusie; het wordt een hele zware onderneming die RBR, maar ik ga ervoor!

Vieze mannetjes, bedankt voor de fietsles van vanmiddag het was cool :-)
  

Spikkel Ben

Spikkel Eric

Spikkel Ruud

0 reacties:


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.