; 3ly goes 6: Crisismanagement in huize 3Ly deel 2
dinsdag 15 juni 2010
Het is weer eens zover..., crisis in huize 3Ly. Wat is er aan de hand ?
Het was vandaag weer tijd voor het wekelijks verschonen van m'n bed. Wat is het probleem hoor ik jullie denken.... Awel.... normaal doet mijn superwoman Jolanda dat voor me. Maarrrrr Jolanda is ziek, darmproblemen en zelfs zo erg dat ze is opgenomen in het ziekenhuis...... Voor haar uiteraard het meest vervelend!

My God wat een K klus. Zo'n groot dekbed in je uppie. Ik zal jullie de standjes besparen maar ik heb mijn hond een zoekopdracht moeten geven om mij uit het dekbedhoes te bevrijden. Ik kon de onder- of bovenkant niet meer ontdekken. Nog net voordat ze 112 op mijn Iphone wilde intoetsen kwam ik weer tevoorschijn.

Vorige week had ik al ontdekt waarom Jolanda al ruim een jaar haar eigen stofzuiger meebracht als ze mijn huis kwam kuisen. Bij het schoonmaken van de camper ontdekte ik dat er meer zuigkracht in 'n rietje zat dan in die stofzuiger. Hij heeft z'n carrière dan ook beëindigd in de container die avond. Ik de volgende dag een prachtige nieuwe Siemens met 2400w zuigkracht gekocht voor mijn lieve Jolanda.... heeft ze er nog niks mee kunnen doen. De komende weken kan ik er zelf mee aan de slag.

Maar het positieve van het verhaal is dat je als "werkgever" ook af en toe de werkvloer op moet, dan merk je meteen eens hoe zwaar het is, waardeer je je "personeel" nog meer en kom je ook dingen tegen waarvan je denkt... dat kan beter/handiger. Ik zie het dus als 1 groot leerproces en ga er maar van genieten de komende weken.

Is er dan tussen al deze huisvlijt nog tijd om te fietsen? Jawohlll . Gisteren een rondje van 56km gedaan en vanavond met 5 stoere mannen op stap geweest en 62kmtjes op de teller staan. Beide avonden flinke bak wind. Dat is ook niet mijn favo, maar dan denk ik altijd aan de wijze woorden van Ton, wind is als een berg. En zo heb ik de afgelopen 2 dagen dus toch zeker weer 'n soort van Alpe d'huZes gereden, heerlijk !!
Het gaat ook lekker. Als de mannen écht aanzetten, lees sprinten voor de plaatsnaambordjes, kan ik ze uiteraard niet bijhouden. Maar volgens mij gaat 't verder heel behoorlijk. Het schiet dan altijd door m'n hoofd dat ik ergens in maart voor het eerst zo'n beetje buiten op de racefiets, toen nog JanJansen, ben gestapt en met moeite 20km lang zo'n 25km p/u kon volhouden. Nu rijden we gemiddeld zo'n 32 en hele stukken rond de 40. Ben daarom best trots op mezelf. En op Kubus natuurlijk, want die heeft er ook voor gezorgd dat het allemaal net iets makkelijker gaat.

En dan nu.......lekker slapen in een schoon fris bed. Welterusten!!!

1 reacties:

Ton zei

En met een goed plekkie achter die brede ruggen is het net afdalen, je specialiteit!
Wind is en blijft een berg, hoe je het ook bekijkt.:-)


Word mijn sponsor!

Word mijn sponsor!
klik op de afbeelding

Stand sponsoring

Huidig bedrag 3Ly : € 14.494,06 (incl toezeggingen)

Team Telstar : 59.519,58





Stand Nieuwjaarsduik

3Ly : € 811,66 Arend-Jan: € 100,= Lars: € 35,00 Mayra: € 126,66 Nicoline; € 57,= Ton: € 400,= via Patrick : € 625,= Team Hardleers & Team Telstar: € 600,= TOTAAL: € 2.755,32

Donaties ontv. van:

Arctic - Hans Post, Cor & Margreet Baan, Ada & Theo van Baar, BAS - Martin Burgers, Monique Bachofner, Hans Benenga, Marina Besselink, Peter Boogert, Bart & Pauline vd. Boogaard, Martine v.d. Boogaard, Ted & Dé de Braak, Jan Brak, Martin Breedijk, van Brero & Breugem Makelaardij, Henk Brilman, Frits Bruijn, Marc van Buijtene, Eric van Buren, Ton Cabaret, Cilgro, Patrick Derks - Nuttysporters, Deta-Air, Joke van Dijk, Kees & Anneke Doornheim, Drukwerkfabriek, Dave Earnshaw, Peter van Eick, Desirée Elens, Edith Fege, Angelique Finkers, Foster Ventilatiesystemen, Monique Gilissen, Wouter & Carla van Haaften, Ruud van Heijningen, Marc den Hoed, Hans van Hoolwerff, Dorine v.d. Horst, Willem Hus, Jacobine, Johntoy, Coen de Jong & Lucia Hazenberg, Gijs de Jong, Jan & Marion Joosten, Henk Karremans, Martin Kool, KPS Delft, Petra Kreft, Anja Krijgsman, Liesbeth & Niek Krouwel, Ruud Lapawa, La Lettre, Kees van Liempt -Interpresario, Wout van Liempt - Nederlands Theaterbureau, LMI Drechtsteden, Wendy Luchtmeijer, Maarten & Barbara Luk, Maqutos, Arend-Jan Meijer, Dhr Meijer, Moerland Verhuur, Enrique & Dieneke Morales, Esmee Nieuwenhuis, NoRisk-Keymanagement, OBT, Opa Erwin, Ronald Olsthoorn, Ben Oudshoorn, Pam & Theo, Party Rental Company, Azira Pieter, Ruud van Putten, Qualityfloor, Restore bv, Eva van Rooijen, Lars Roos, Ma Ros, Fred & Anja Ros, León Ros, Hein Runeman, Rob Sanders, Ronald van Schaik, Richard & Carla van Schie, Marieke van Schuppen, Shibu den Bezemer, Son Design, Johan Sosef, Goozina Steketee-Bijl, Synergie PFD, Telstar, Hans van Thiel, John Tieleman, Eugene de Veld, Marianne Veld-Ros, Frits van Velzen - ComputerPlan, Peter van Velzen & Kane, Theo & Bernice Visser, Henk Vlassak, Jackie van der Vlis, Ernestine & Jan Vos, Frans & Yvonne de Vries, Johan van der Waal, Henk & Loes Westerveld, Esther van Winden, Art & Irene van Winden,































































































































































































































































































































































































































































































































About Me

Mijn foto
3Ly
De belevenissen van Marc den Hoed en Amber van Driel met de camper en de 3 honden; Henkie, Casey en Janne door Europa.
Mijn volledige profiel tonen

Sponsors

Alpe d'Huez ?

Lengte fietstocht : 13,2 km
Hoogte startpunt: 744 m
Hoogte top: 1815m
Hoogtemeters: 1071m'
Gemiddeld %: 8,1 %
Maximum % : 10,6 %
21 bochten
Mogelijk gemaakt door Blogger.